Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä perjantai mulla: mies ihanhelvetin raivoissaan kun ostin vauvalle vaatteita

Vierailija
14.08.2026 |

Käytiin parin ystävän kanssa kaupungilla meidän äiti-lapsi tapaamisen jälkeen ja totta kai mukaan tarttui yhtä ja toista ihanaa meidän pikkulle. Maksoin tietty meidän yhteisellä kortilla niin mies näki katevaraukset ja alkoi huutaa mulle naama punasena miten voin tuhlata melkeen tonnin vauvanvatteisiin. Yritä nyt siinä selittää et laatu maksaa ja laadukkaat vauvanvaatteet on helppo myydä netissä. Nyt mun pitäis ottaa kuvia näistä ihanista uusista vaatteista ja postaa ne face-ryhmään, mut jotenkin kaikki fiilikset katos kun mies reagoi tolleen. Ja kehtas vielä huutaa et mun pitäis alkaa maksaa omasta pussista muutakin kun kampaajat ja kosmetologit. Et maksaisin edes omat vaatteeni niin silloin mun sisälllä jokin kuoli et näinkö vähän mun lapsen isä mua ja lasta rakastaa!?!?

/vent

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadalla eurolla saa jo vaatteet vauvalle. Vauva kasvaa nopeasti. Sopivaa kokoa muutamia potkuhousuja ja paitoja. Parit sukat ja tumput. Ulkohaalari ja pipo. 

Sä et ymmärrä. Ne vaatteet tietty on vaan hetken, sit jää pieniks. Mut ne kuvat instassa, facessa ja muualla on for ever <3

Eikö ketään täällä oo >1996?

Ja joo oon kans mami <3

Vierailija
42/43 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin Tyytylle 2000 tonnilla, mies ei puhunut mitään.

Itselle vaan muutama satku meni ostoksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostit tonnin vaatteet ja myyt ne 400 eurolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan