Jos naiset saisi pitää miehiä orjinaan, mitä tapahtuisi?
Kommentit (128)
Miehet alkaisi tanssimaan naisten pillin vihellyksen mukaan. Pillien myynti kasvaisi ja miesten tanssikursseista tulisi suosittuja.
Vapauttaisin kaikki orjat, jotka pystyisin ja taistelisin orjuuden lopettamiseksi.
Nainen
Jos miehet olisivat orjia saisivatko he seksiä enää ollenkaan?
Meidän mökki ois korjattu ja loistokunnossa :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa kuin nyt, siivotaan ja tiskataan kaiketpäivät silti ei tuu piparia.
Kauheeta, teet kotitöitä niin kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä joka yö vasaralla naputan ja pyllyäsi taputan.....
Vierailija kirjoitti:
Vapauttaisin kaikki orjat, jotka pystyisin ja taistelisin orjuuden lopettamiseksi.
Nainen
Miehenä samaa mieltä ja kansat tehkää yhteistyötä, sotia ei tarvita mutta kun se on vaan aina että joku haluaa olla kunkku ja valloittaa.
Muutettaisiin takaisin Afrikkaan ja kiivettäisiin puuhun asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä joka yö vasaralla naputan ja pyllyäsi taputan.....
Siksi se EI ole kunnossa, koska miehet vaativat seksipalveluita. Pysykää kaukana pehvastani!!!
Noin top 10% komeimmat miehet vapautettaisiin johtamaan naisia ja luomaan näistä haaremeja. Loput miehistä pidettäisiin orjina ja fyysisenä työvoimana.
Minä ainakin olisin mielellään jonkun parikymppisen instababen seksiorja😋😋
- Mies
Riippuu keneltä kysyy. Naisen mielestä vain hyvä juttu. Järkevä ihminen näkisi että on samaa paskaa.
Miehet hoitaisivat sitten varmaan ne kaikki "paskahommat", jotka on sysätty naisten harteille. Voisin ottaa komean ja hyväkuntoisen miesorjan, jos se siivoaisi ja laittaisi ruokaa piparipalkalla. Ei kiinnosta meinaan kodinhoito yhtään, enkä ole kotonakaan, kun matkustan työkseni. Muut halut tallella.
Vierailija kirjoitti:
Noin top 10% komeimmat miehet vapautettaisiin johtamaan naisia ja luomaan näistä haaremeja. Loput miehistä pidettäisiin orjina ja fyysisenä työvoimana.
Pöh. Ei naiset johtajaa kaipaa. Olisi aivan muuta käyttöä niillä komeimmilla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu keneltä kysyy. Naisen mielestä vain hyvä juttu. Järkevä ihminen näkisi että on samaa paskaa.
Väität, että naiset eivät ole järkeviä ihmisiä. Et taida itse olla, kun teet tuollaisia oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen
No onneksi et yksinäsi saisi kovin paljon vahinkoa aikaan.
Miten tämä orjuus näkyy elämässäsi? Suostut siis tuntemattomien naisten vaatimuksiin vaikka et halua? Eikö äitisi opettanut sinulle ollenkaan omaa tahtoa :(