Millainen miehen pitää olla, että se oma nainen kunnioittaa ja on hänestä ylpeä?
Kommentit (26)
Kunnioitan miestäni, sillä hänkin kunnioittaa minua. Molemmat miettivät automaattisesti myös toista ja tämän tunteita ja elämää. Hän huolehtii oman osuutensa lapsista, tekee myös kotitöitä, ottaa minut huomioon seksissä, puhuu minulle kauniisti. Samat minä teen hänelle ja teen hänelle joka päivä esim.ruuan valmiiksi, kun tulee myöhemmin töistä.
Hän on myös päässyt työurallaan pitkälle ja on fiksu, mutta en minä näiden asioiden takia häntä kunnioittaisi, jos hän ei olisi muutoinkin sitä "ansainnut".
Luotettava, vastuuntuntoinen ja haluaa toisille hyvää.
Kovin usein maassamme kokemukseni mukaan pitkällä otannalla ei mikään vaan katse kääntyy lähes aina muualle ja odotetaan aina enemmän. Johan sen ero tilastot jo kertovat ja heikko syntyvyys. Ei koske kaikkia mutta sanoisin että suurinta osaa.
Vastuuntuntoinen ja aloitekykyinen, elämänhallinta kunnossa. Ei ole lapsellinen.
Kiltin miehen kohtalo on selkään puukotus ja se että hänet otetaan itsestään selvyytenä sekä aisan kannattajana.
Kunnioituksen saa jos on suoraselkäinen ja arvostaa itseään. Lisäksi naisen tulee ymmärtää että jos miestä yrittää puukottaa selkään niin mies tulee vähin äänin poistumaan naisen elämästä eikä missään tapauksessa jää itkemään naisen perään
Tilannetajua, sillä pääsee jo pitkälle.