Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmin erimielisyys

Vierailija
14.08.2026 |

Mistä todella typerästä asiasta olette kumppanin/kämppiksen/ystävän kanssa olleet eri mieltä? Siis sellainen erimielisyys, että jälkeenkin päin naurattaa koko juttu. 

Itselläni oli tulla ero pyykkikoneen uusimisesta. Meillä oli taloudellisesti todella tiukkaa ja pyykkikone hajosi. Itse olin sitä mieltä, ettei uutta tarvita vaan voin käydä taloyhtiön pesutuvassa, jossa isot pyykkikoneet ja kuivaushuoneet. Lopulta homma ratkesi niin, että mies piti päänsä ja osti joltain työkaveriltaan käytetyn pyykkikoneen. Hän pesi pyykkiä sillä ja minä varasin vuoroja pyykkituvasta. Olihan se kätevää, kun koko perheen lakanat sai pestyä yhdellä keralla. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä riittää. Olen itse sellainen, joka inhoan kaikkea "sanomista"; nokkavia tai tylyjä vastauksia, epäystävällisyyttä ja herneen vetämistä nenään. Mutta vaikka itse en niin tee, niin muiden kanssa näyttää olevan ihan sama, millainen itse on, tuollaisia vastauksia saa silti, vaikka itse ei olisi sellainen ollut. Ihmiset eivät nykyään siedä vastakkaisia mielipiteitä ja kaikki tavat vastata ovat jonkun mielestä väärä tapa ja kaikki kysymykset joko uteluita tai tietämättömyyttä tms. Ihmisten kanssa on liki mahdoton nykyään tulla ns. juttuun ilman, että se toinen osapuoli ei älähtäisi. Sen takia minusta on tulllut semmoinen jaa-jaa-tyyppi, joka ei juuri enää esitä kysymyksiä, vaan vain myötäilee toisten sanomisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan