Onko tuo, että toivoo asuinkumppanikseen naista niin pöyristyttävää
https://www.is.fi/viihde/art-2000012204621.html
Ei suostu asumaan miehen kanssa, koska aiemmin kokemuksia, että homot kiinnostuu.
Miettikää tuota pelkoa, että moni nainen ei suostuisi asumaan miehen kanssa kämppiksenä. Eiköhän siinä ole kyse samoista peloista.
Eli jokainen tai läheskään kaikki ei tekisi mitään pahaa, mutta se mahdollisuus, että toinen voi tehdä jotain vaikka sinun nukkuessasi, on riittävä syy sanoa koko porukalle EI!
Kommentit (13)
Jos olet itse mies niin et voi vaatia muita tekemään jotain mitä et itsekään haluaisi tehdä. Täytyy olla ihan umpitollo jos ei tota tajua.
Hmmm, erikoista, että tämä mies vaatii sitten sitä samaa naisilta, mitä hän ei voi kokea homomiehiä kohtaan, eli täyttä luottamusta, ettei tuuppailla ilman lupia.
Ei maksa palkkaa ja olet sidoksissa ruuan tekemiseen. Saisin hänet laihtumaan puhtaalla ruualla mutta en kelpaa kun olen vanha ja en treenaa. Eikä treenaaminen näy minusta.
Aina ihme vaateet ja varmaan siksi on yksin.
Onko suurinosa mieskokeista homoja?
Ei ole. En minäkään voisi jonkun homon kanssa asustella.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itse mies niin et voi vaatia muita tekemään jotain mitä et itsekään haluaisi tehdä. Täytyy olla ihan umpitollo jos ei tota tajua.
Täh? Kirjoituksessasi ei ole järjen hiventä.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, erikoista, että tämä mies vaatii sitten sitä samaa naisilta, mitä hän ei voi kokea homomiehiä kohtaan, eli täyttä luottamusta, ettei tuuppailla ilman lupia.
Miten tää eroaa esim naistakseista?
Onhan tuo ehkä raffin kuuloista mutta mielestäni pätevä perustelu.
Ja hän vielä myöntää, että nainen on luotettavampi ja asiallisempi.
Naisilla ei ole varaa jeesustella tähän asiaan 😅
En minäkään ottaisi vieraita miehiä kattoni alle.
Mikä tässä nyt on ongelma? Kaikki saa kai itse päättää kenen kanssa haluaa asua ja työnantaja päättää kenet palkkaa ja millä perusteilla.
Eikä kenenkään pidä joutua kotonaan lähennellyksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole varaa jeesustella tähän asiaan 😅
Miksi pitäisi?
Mielestäni hienoa sanoa suoraan, että nainen on pätevämpi.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ottaisi vieraita miehiä kattoni alle.
Mikä tässä nyt on ongelma? Kaikki saa kai itse päättää kenen kanssa haluaa asua ja työnantaja päättää kenet palkkaa ja millä perusteilla.
Eikä kenenkään pidä joutua kotonaan lähennellyksi.
Palkkaa ei maksa niin ei ole mikään työnantaja.
Muille tiedoksi ettei etsi kokkia jolla koulutus. Muutkin osaa tehdä hyvää ja terveellistä ruokaa ja jopa ne jotkavei treenaa.
MEE HOITOON