Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonut ylipainoiseksi ja saatan nyt kuolla

Vierailija
13.08.2026 |

Olen itse asiassa ollut kipeä ja luulin, että syön vähän. Mutta olinkin lihonut 4 kiloa viime kerrasta. Olin jo valmiiksi melko lähellä rajaa. En vain tajua tätä, että miten voisin syödä ja liikkua niin, että jaksaisin ja ehtisin silti kaiken. En pysty tähän. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötätuntoa. Ehkä sinun kannattaisi ensin alkuun kokeilla jotain rajua pikadieettiä ja sen jälkeen, kun olet saanut vauhtia siihen alkuun, jatkaa maltillisemmin. joku nutrilett-dieetti voi kuulostaa ankealta, mutta sitä voisi kokeilla. ehkä voisi kokeilla jopa ketodieettiä. keskity syomisasiaan eka. liikunta laihduttaa paljon vähemmän kuin luullaan. kuten sanoit itsekin, sinulla ei ole energiaa kaikkeen. niinpä valitse tähän alkuun syöminen. Liikunta tulee mukaan sitten myöhemmin kun intopiukkana näet, miten vaaka näyttää joka viikko vähemmän! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepeät mullat. Kaikista ei ole eläjiksi.

Vierailija
4/8 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetimme ambulanssin osoitteeseenne.

Vierailija
5/8 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-.-

ap

Vierailija
6/8 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä iso kattilallinen kaurapuuroa. Syö hedelmiä. Vaikket tykkäisi, kyllä vatsa jossain vaiheessa täyttyy. Juo vettä.

Kun saat vatsan toimimaan auttaa jo paljon. Ota vaikka fructolaxia, kun suolesta lähtee kuona jo se voi antaa paremman olon. 

Kun lähtötaso on tuo, pienikin muutos vaikuttaa. Päätä ja lukitse päätös.

Vierailija
7/8 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaaks se? 

Vierailija
8/8 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan eläisit ikuisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme