Rauha nuorille naisille
jatkuvasti heitä seurataan, ahdistellaan, puristellaan, läpsitellään ja pussataan. Itse olen jo turvaiässä ja ne ajat ovat ohi mutta kyllä minuakin nuorena katseltiin hävyttömän pitkään ja tuppauduttiin seuraan, puhuttiin tuhmiakin mutten minä siitä koska julkisesti puhunut. Eli miehet hoi, jättäkää naiset rauhaa ja älkääkä edes katsoku heitä.
Kommentit (15)
Itsehän vain kehun ja taputtelen kevyesti perseelle! Huomaa esimerkiksi pienestä punasta tytön kasvoilla ja kainosta katsesta että arvostaa 'hyvä perse!' kehaisua! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Itsehän vain kehun ja taputtelen kevyesti perseelle! Huomaa esimerkiksi pienestä punasta tytön kasvoilla ja kainosta katsesta että arvostaa 'hyvä perse!' kehaisua! T: M65+
Toivottavasti tyttö huitaisee sinua nyrkillä naamaan, jotta klyyvarisi saa pienen, kainon punoituksen.
Rauha ihan kaikille naisille, iästä riippumatta!
Vierailija kirjoitti:
Yea! Hahhahahhahaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tyttö huitaisee sinua nyrkillä naamaan, jotta klyyvarisi saa pienen, kainon punoituksen.
Mieluummin kunnon potku munille. Oppiipahan isoisä olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Rauha ihan kaikille naisille, iästä riippumatta!
Ei riiputissit kuule kiinnostele. Turhaa kuvittelet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan kehusta suuttuisi? Lähikaupassakin on aina mukava piristää myyjätyttöjen päivää esimerkiksi kehaisemalla "hyvät tissit"! T: M65+
Jokaisen pitäisi saada olla rauhassa ja turvassa. Ei tästä pitäisi joutua edes keskustelemaan.
Tämä onkin ainoa asia, jossa rumuudestani on ollut hyötyä. En ole koskaan joutunut kokemaan ainuttakaan lähestymistä.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen pitäisi saada olla rauhassa ja turvassa. Ei tästä pitäisi joutua edes keskustelemaan.
Tämä onkin ainoa asia, jossa rumuudestani on ollut hyötyä. En ole koskaan joutunut kokemaan ainuttakaan lähestymistä.
Laita alastonkuvat edestä ja takaa niin voidaan hirviporukan poikain kanssa arvioida syytä! T: M65+
PS. myös pyllistyskuva olisi kiva
Vierailija kirjoitti:
Mikä on turvaikä? 😂
Minulla se on 60 vuotta ja ihan tulee tarpeeseen. Kaunis olin mutten enää.
Parasta maailmassa laueta teinitytön naamalle. M42
Ap-mamma muistelee kaiholla niitä aikoja, kun oli vielä haluttava. Jaxuhali.
Vierailija kirjoitti:
Parasta maailmassa laueta teinitytön naamalle. M42
Tämä.
Asialla ovat ne ihanat miehet, jotka eivät vain ole vielä löytäneet sitä oikeaa.