Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermostuttaako teitä muitakin koko ajan?

Vierailija
13.08.2026 |

En ole ollut kovin hermoilevaa tyyppiä mutta tuntuu, että nykyään olen kovin hermostunut koko ajan. Varsinkin aamupäivällä. Iltaa kohden alan rauhoittua mutta aamulla olen niin hermostunut, etten meinaa saada tehtyä yhtään mitään. Se on kovin kummallista ja rasittavaa. Häiritsee jo elämää tuommonen panikointi. Aiemmin olen ollut aika tyyni ja tasainen. En ole tottunut tällaiseen. Ei ole yhtään luonteeni mukaista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. Inhoan aamuja ja alkavaa päivää. Illan en haluaisi loppuvan koskaan. Tekee sitten sitä liian myöhään valvomistakin. No se vaan pahentaa tilannetta.

Vierailija
2/5 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama. Inhoan aamuja ja alkavaa päivää. Illan en haluaisi loppuvan koskaan. Tekee sitten sitä liian myöhään valvomistakin. No se vaan pahentaa tilannetta.

Aamut on vähän vaikeita hyvänäkin päivänä. On vaikea päästä ns. päästä käyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kyllä tässä jokin saa olemaan hemmetin varuillaan joka asian suhteen.

Vierailija
4/5 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielenrauhani vie päihdetyyppi naapuri.

Minä olen sen jätkän kyylättävönä jatkuvasti, aina siitä lähtien kun se tänne muutti! Valitettavasti sukulaisensa osti sille sen kämpän asuttavaksi, alun perin oli muu asumisjärjestely.

Se jätkä ei tule toimeen ilman että sillä olis jotain minuun kohdistuvaa säätämistä.

Jup

Juoppo ja taitaa käyttää muutakin, täysi sekopää, satuilee mitä milloinkin.

Mut se, että se hyypiö käyttää kakaroita, muita juoppoja jne edelleen mun kiusaamisessa apuba, niin tää on ihan mahdotonta saada loppumaan. Kakarat on levittäneet omissa apseissaan sen jätkän säätäämää sepitettä, herjaa. On tehty ilkivaltaa ja miin edellen.

Tuon jätkän tai kenenkään sen seurapiiriin kuuluvan kanssa mulla ei ole mitään todellista kontaktia!

Kestäpä tätä nyt sitte!

Kaiken maailman paljaita peräpäitään kantakapakkansa facessa esitteleviä hulluja sitä täysjärkisinä pidetäänkin. Ja rehti ihminenhän sitä poliisia pakoon juoksee!

Vaivaaks porukkaa ettei olla yhtä kaheleita kuin he? Mieluiten pitäs olla varmaan vielä p askasempi kuin jätkä itte!

Ihan jokapäiväistä jätkältä! Ai niin oli se nyt tönä kesänä vajaan pari kuukautta pois, mut heti kun palas, alkoi taas!

Vierailija
5/5 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aamut ovat rauhallisia ja hyviä, mutta päivän mittaan kun joudun olemaan ihmisten kanssa tekemisissä tuo hermostuminen alkaa ja iltaa kohti vaan pahenee. Joskus olen illalla jo hyvin vihainen. Ennen tykkäsin olla ihmisten kanssa tekemisissä, nyt tuntuu että alkaa mitta täyttyä. Onko ihmiskunta yhtäkkiä tyhmentynyt huomattavasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän