Laskin viime yönä alleni
Ei olisi pitänyt googletella.. Olen 30v.
Näin unta että istuin vessassa ja heräsin siihen kun sänky kastuu :( Näen usein vessaunia mutta useimmiten ne katkeaa ennenkuin pääsen pytylle istumaan unessani.
Vti oireita ei ole eikä mitään hermostoon liittyvää.
En sinänsä ole huolissani yhdestä kerrasta mutta onko se kuitenkaan normaalia?
Kommentit (8)
Melkeen meni kahvit väärään kurkkuun
Vessaunet ovat alitajunnan viesti, että herää pytylle! Mä olen kouluttanut itseni heräämään silloin. aikansa se otti, mutta ei ole enää liian kiire.
N54
nyt vuode haisee. ostakaa jysk mm myy vanulevyjä, ohuita , tikattuja, niitäkin kun kolme laittaa- ei mene patjat pilalle. helppo pestä, kuivuu nopeasti.
niin- mitäs jos toi tapahtuu kylässä- emäntä kiittää.
kyläänkin voi ottaa noi suojukset mukaan. ja noi ei hiosta kuten muoviset.
niin monikaan ei uskalla juoda vettäkään enää klo 18 jälkeen. saati kaffehan se vasta diureetti onkin- juoksuttaa veskissa päivälläkin.
joo monella just toi uni- ja miltei nipistää itseään- olenhan varmaan hereillä kun näkee unta vessassa olemisesta. on ikävä juttu- mutta noita sattuu.
jos juot alkoholia- niin valitse viini, siiderit ja lonkerot löytyy aamulla sängystä.
Noi unet on just hirveitä, monesti olen unessa nähnyt että etsin vessaa ja vastaan on tullut sellaisia mitä ei voi käyttää.
Onneksi olen herännyt ajoissa ja kauhee kusihätä tietysti.
Vaarallisia unia.
Onhan niitä inkosuojaa ja lakanaa. Mä olen käyttänyt inkohousujakin, kevyeen virtsankarkailuun. Auttaa myös menkkojen kanssa tai siis nukun yöni paremmin, kun ei tarvii ohivuotoja pelätä.
N38
Mulla on normisiteitä kuukautisiin ja sitten isompia "vaippamaisia" siteitä virtsankarkailuun en käytä mitään koska en kehtaa eikä se mulla ole vielä kovin paha mutta sitten on olemassa suojia mitä voi laittaa vaikka sänkyyn suojaksi
Kyllä se jo tuossa iässä alkaa pikkuhiljaa olla ihan arkipäivää joten suosittelen vaippoja
Itse olen 37 vuotta ja olen huomannut että jotakin virtsankarkailu ongelmaa alkaa olla mutta itse en kuitenkaan ole ajatellut ainakaan vielä turvautua vaippoihin koska se hävettäisi liikaa