mitat 165cm ja 140kg,
Kommentit (6)
itse huomasin muuten että wokkivihannekset ovat erittäin hyvä :) ja tiedän että muutos lähtee itsestä, koska olen myös laihduttänut 15 kg :)
Lääkärille ja painoa vartioimaan. Elämäntapamuutos! Itsearvostusta! Tsemppiä!
Oletko allerginen jollekin ruoalle? Jos et niin huomisen tavoitteesi voisi olla, että syöt iltapalaksi 2-3 palaa Weetabix-vehnämurokkeita rasvattoman maidon kanssa ja kolme herkullista tomaattia. Muuta sitten eri ruokailukerrat vähitellen terveellisimmiksi. Liiikuntaa lisää. Kävelyä? Vesijumppaa?
Elämäni tärkein päätös. Ihana keskustelupalsta, online-asiantuntijat, laaja ruoka-ainehaku, tarkka ja suositustenmukainen laskuri, joka kertoo välittömästi tehtyjen valintojen kalori- ja ravintoainevaikutukset.
Alkutilanteessa bmi 45, ohjelma määritteli minulle liikuntatottumusteni ja pituus/painon perusteella n. 2500 kalorin päiväsaannin. Kun merkkaan ohjelmaan puntarilukemat viikottain, se laskee automaattisesti uudet päiväkalorimäärät ja tsemppaa eteenpäin.
www. kiloklubi. fi
Alkupaino karvan yli 120 kg huhtikuun alussa. Mitään muuta en ole elintavoissani muuttanut, kuin lisännyt liikuntaa. Ensin 2-3 km:n lenkki muutamana päivänä peräkkäin, sitten 4-5 km ja nyt kävelen suurinpiirtein 6-7 km kuutena päivänä viikossa. Ruokatottumukset on samat kuin ennen, vettä ehkä tulee juotua enemmän.
Peilikuvassa ei juurikaan eroa vielä huomaa, mutta muutamat housut jotka ei vielä maaliskuulla mahtuneet jalkaan, menevät nyt heittämällä :)
Niin ja vastaus kysymykseesi:
Kyllä, olet vakavasti ylipainoinen, niinkuin minäkin...
En kuitenkaan ajattele sinun olevan " läski" , koska se on mielestäni halventava nimitys. " Lihavaa" käyttävät lääkäritkin, ja se on mielestäni hyväksyttävämpi termi.
Miksi kysyt moista?