Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on yhtäkkiä läppärissä päällä "windows protected printer mode" enkä voi tulostaa tästä yhtään mitään!

Vierailija
11.08.2026 |

Ohjeista menin katsomaan, että läppärin asetuksissa (asetukset - tulostimet ja skannerit) pitäisi olla kohta, että ota tuo ominaisuus pois päältä, mutta eipä näy läppärin tulostimen asetuksissa sellaista kohtaa.

Printteri on 10 v vanha, tosi hyvä laser tulostin ja vaikka se on vieressäni päällä, niin läppäri väittää, että se ei ole käytettävissä ja ainut turvallinen määritys on tulostaa pdf:ksi. En saa valittua omaa printteriäni oletukseksi, ei tapahdu mitään, kun painan siitä, että aseta tämä oletukseksi.

Mulla ei ole maksullisia word juttuja käytössä, mutta mulla on microsoft tili.

Enkä edes tajua näistä mitään.

Printteri on HP Laser Jet  10 v vanha ja läppäri on Lenovo noin 1 v vanha.

Osaako joku auttaa.

Kommentit (3)

Vierailija
2/3 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin tarkoittaa eri asiaa kuin 90-luvun DOS:n protected mode...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://learn.microsoft.com/en-us/windows/modern-print/windows-protecte…

Tämän ohjeen avulla olen mennyt läppärin asetuksiin, mutta ongelma on se, että ei näy mun asetuksissa tuota kohtaa ollenkaan, että ota pois tämä protected printing! En pääse etenemään!

Ois tässä vähän tulostettavaa, mutta kun mun tulostin ei ole yhtäkkiä enää edes siinä kohtaa, kun menen tiedoston kohdalla "tulosta" ja sit pitäis just valita toi mun printteri, niin ei ole siinäkään enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi