Hah, hah oli morsian kateellinen kun mies näki sambapyllyjä
Kommentit (14)
Olisi edes ollut aito sambatunnelma, valoja pienemmälle ja tasokas orkesteri eikä noin juntilla tavalla! Äijä kuolaa akkojen alla, tosi mautonta!
Häissä morsiamen kuuluis olla kaiken huomion kohteena, ei sambatanssijoiden...:( Seremonia oli kuitenkin hieno.
Jos mä olisin ollut sambatanssijana siellä, olisin antanut myös morsiamelle huomiota ettei sen olis tarvinnut naama vääränä siellä istua, mä olisin vetässyt morsiamen mukaan vähän sheikkaamaan :)
Mutta mitä meinaat, että " oli mustasukkainen NIIN KUIN TEAKIN" ? tms...
tiedän hänet yhteisen ystävän kautta. Eli sulhaselle ei liene uutta se että morsian mustasukkainen mikäli siskoaan tuntee..
Miten muka morsiamen olisi pitänyt reagoida moiseen " ohjelmanumeroon" ? Onko se muka sairaalloista mustasukkaisuutta, kun ei tykkää omissa häissään katsoa sulhasen kuolaavan sambatanssijattarien peppujen perään? Moinen ohjelmanumero oli tosiaan mauton juhlapäivänä, jolloin morsiamen kuuluisi olla sulhasen huomion kohteena.
Minusta siinä ei ole mitään sairaalloista eikä pahaa, että vaatii kumppaniltaan kunnioitusta ja huomaavaisuutta. Enemmän sairasta on se, jos suostuu sinisilmäisesti kynnysmatoksi ja alistuu hymyssä suin kuinka paskaan kohteluun tahansa, ettei vaan tulisi leimatuksi " sairaalloisen mustasukkaiseksi" .
itse ainakin nauraisin jos tuollaista olisi, se varmasti oli sulhasen kavereitten järjestämä yllätys. Mutta kyllä morsiammelle olisi voitu joku samn tyyppinen ojelma numero järjetää jossa sulhanen olisi vierestä katsonut. Nauroin ihan hulluna ja sanoin miehelle että totta ne nyyt on vähintään hunksit järjestänyt morsiammelle esiintymään.
Tasavertaisuuden nimissä morsiammelle olisi pitänyt olla myös jotain samanlaista, ettei ihan noloksi mene.
se on naureskella toisen " mustasukkaisuudelle" ja tuntea/luulla olevansa parempi, jos tietää, ettei oma ukko alentuis moiseen mauttomuuteen! HALOO!
Varmasti nautti sulhanen ja sun mieheskin nauttisi jos jotain tuollaista näkisi. Se että katsoo ei tarkoita sitä että haluaa heti mennä ja panna mitä eroottista näkee. Mä en vaan ole niin ahdasmielinen niin kuin sinä. mua ei haittaa jos mun mies katsoo vierata vartaloa tai vielä yksityiskohtaisempaa paikkaa ja se jää vaan siihen. Niin kauan kaikki on ok kun nään sen samna katseen kuin se oli miehellä kuin aina on ollut alusta saakka , siitä tiedän että vaikka kuin paljon on nähnyt söpöä ja somaa se ei korvaa kaunista ja omaa. Monestikkaan ei fantasia ja todellinen maailma kohtaa toisiaan. Tullee nuita muita itelläkin katsottua ja iloa on silmälle ollut. Mutta koskaan ei ole muusta tarvinnut haaveilla kuitenkaan eikä sen takia vieraille teille ole tarvinnut eksyä kun on nähnyt vähän muitten paljasta ihoa.
ja ryhmä oli hänen sambaryhmänsä. Eiköhän tuo ollut ihan itse halunnut ryhmänsä paikalle. Taisi vaan morsmaikku olla sen verran pöllyssä, ettei jaksanut ymmärtää?
koko hääjuttu oli ihan omituinen. Ainakin morsian sai itsensä näyttämään ihan idiootilta??? Lopussa ihan kännissä... ihan vapaasti ja varmaan moni onkin omissa häissään vähän tillin tallin, mutta pitääkö sitä kaikelle kansalle näyttää? Ja ketä kiinnostaakaan?
Taisi muutenkin olla vähän näyttämisen makua koko touhussa, sormuksen hintakin sanottiin vissiin jossain vaiheessa???
Jotain ihme jääpalakonetta myös esitteli siinä... tosi omituista!
Ymmärrän kyllä polttareissa tuollaisen, mutta häissä...