Mitä viimeksi jätit ostamatta sen hinnan vuoksi?
Katsoin hotellia Tampereelta ja kaikki huoneet olivat yli 200/yö. Jäi tekemättä reissu vaikka varaakin olisi ollut ettei siitä kiinni vaan siitä etten nyt todellakaan maksa noin paljoa. Helsinkiinkin olen päässyt 100/yö.
Kommentit (43)
Naudan jauheliha 7% rasvaisena
18.70€/kg jauhelihasta on aivan käsittämätöntä.
En suostu maksamaan tuota hintaa vaikka olen varakas.
98 oktaanisen bensan suhteen teen kovaa hintavertailua enkä osta jos sen hinta on esim yli 2.15€
Tämä raja tosin siirtyy koko ajan kun hinnat nousee, mutta pyrin löytämään halvimman hinnan.
Pesukoneen, kun entinen levisi, joudun pesee mieheni luona pyykkini.
Täytyy alkaa säästämään.
Suomi on liian kallis maa suomalaisille.
Syynä toki sosialismi ja riistoverotus kaikessa.
Eli tulovero on liian kova, samoin alv ja tuoteverot.
20v vanha retkinavigaattori hajos ja uusi olisi maksanut melkein tonnin. En ostanut. Kännykkään ladattu ilmainen maastokartta ajaa nyt saman asian.
Silmälasit. Totesin että 8e kiinakauppalasit toimii oikein hyvin lukulaseina, kaukonäkö ei ole ongelma.
Ruokakaupassa: kotimaiset marjat. Jos en pääse itse poimimaan mustikoita ja vadelmia olen ilman.
Naudan jauhelihasta en maksa 18e kilo. Sellaista teurasjätettä!
Tarjouksen.
Mitään hyvää ei koskaan ole tarjouksessa, vain tuotteita jotka muuten ei mene kaupaksi.
Höh, olisit tullut meidän Airbnb:hen, ei ole kuin vähän yli satkun yö, mutta paljon viihtyisämpi kuin hotelli.
Vierailija kirjoitti:
Pillua jätin ostamatta.
se on kyllä kallista.
ne hinnat on miesten hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Mansikat.
Hinnat ovat kuin oltaisi Dubaissa, missä kaikki ovat miljonäärejä.
Köyhällä ei ole enää koskaan varaa mansikoihin.
Mulla sama. Onneksi mustikkaa,vadelmaa ja puolukkaa saa ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
XO konjakkia ostin pelkkää VS.
Nyt harmittaa
XXO.
Repun koululaiselle. Pakko mennä vanhalla. Kirjoitetaan joulupukille.
Asunnon. - Kyllä sitä taas lykkäsin asunnon ostoa kun yksin joutuu kaiken maksanaan.
Kun edes vousi luottaa siihen, että työtbjatkuvat mutta kun en kykene luottamaan siihenkään. Vielä istuva hallitus kun teki työsuhteiden päättämisen entistä helpommaksi ja vasta ilakoi miten kaikkia fantastisia uudistuksien tuloksia ei ole vielä edes kunnolla nähty.
Asuntoauton. Mieleinen maksaisi uutena lähes 300 000e. Täytyypi vielä miettiä, että mitä riisuisi toivelistalta.
Paikkakunnan ainoa kenkäliike ilmoitti lopettavansa ja ny mietin tarviinko uudet talvikengät vai meniskö vielä vanhoilla. Tämmösiä paineita tulee kun pienes kunnas asuu. Mun piti ostaa pihaani murskekuorma mutta olen senki ny jättäny velä hautuun ku jännittä talven sähkölaskut. Yleensäkin paljon joutuu tekeen valintoja ja siltikin vielä pohtimaan uskaltaisiko ostaa vai onko hetken päästä heti jostain muusta pois joka olisikin ollut tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä jää vaikka mitä ostamatta. Ei pinkka riitä kun ihan pakollisiin. Huom! Käyn töissä. Älä
No eihän sitä tarvii ostakaan mitään mikä ei ole pakollista
Vierailija kirjoitti:
Pirkka ruusunmarjatee
no jo, ei edes vitosta paketti!
https://www.herkkusuut.com/mummoni-valmisti-ruusunmarjateen-aina-itse-a…
Vierailija kirjoitti:
"Normaalihintaista" kahvia en ole ostanut sen jälkeen kun paketti on yli 8€.
Tarjouksia tulee haettua ja jotain tarjousnordqvistiä kokeilin (ihan ok). Vielä ei ole tarvinnut ilman olla.
Sama. Tiettyjen kahvimerkkien hinnat ovat lähinnä vitsi. Tarjouksessa ovat oikeassa hinnassa.
Kirsikoita. Ovat ihan mauttomia, turkkilaisia, 149 kruunua pussi.