Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sellainen vaatekappale jota sinun on vaikea pitää yllä?

Vierailija
10.08.2026 |

MInulla se on paitapusero. Vaikka ne olisivat tehty ohuesta puuvillasta, pellavasta tai silkistä

En voi niitä pitää, jotenkin se napitus ja kaulus tuntuvat ahdistavan minua.

Toinen on sukkahousut.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty käyttämään mitään keinokuiduista valmistettua. Kaiken ihoa vasten olevan  pitää aina olla 100% puuvillaa. Villaa en pysty käyttämään muutoin kuin villasukkina ja lapasina

Käytän yleensä vain hameita ja mekkoja. Jotain collegehousuja ehkä mökkiolosuhteissa, mutta farkkuja en ole käyttänyt kuin joskus parikymppisenä viimeksi ja siitä on yli 40 vuotta. Salilla toki verkkarit, mutta sitä ei lasketa

Vierailija
22/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sukkahousut.

Perse on iso taaksepäin suuntautuva ja kaikki sukkiset jumahtavat siihen pakaroiden puoleen väliin ja hivuttautuvat siitä hiljalleen pakaroiden alle.

Onko olemassa sukkahousuja joiden vyötärön saa kiskottua reilusti rintojen alle?

Kyllä ja kyllä LAIHDUTA on nyt se neuvo jota tarjotaan.

Se nyt ei ihan auta kun ensi perjantaina on juhlat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin sukkahousut, kutittavat, ahdistavat en käytä.

Toinen on rintaliivit, en käytä kotona yleensä ollenkaan.

Onhan noit muitakin tietysti mutta nämä ne yleisimmät mitä naiset käyttävät päivittäin.

Vierailija
24/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimien riepu 

Vierailija
25/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakkupuku 😱

Vierailija
26/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän nahkahousuja mutta vain aidosta nahkasta valmitettuja. -  Pvc:sta ja muista nahkaa imitoivista  matkuista saan näppyjä

No nyt kun sanoit, niin nahkahousut. Mua inhottaa niiden epähygienisyys.

Selitähän vähän miten nahkahousut ovat sen epähygienisemmat kuin vaikka puuvillasekoitehousut saati ne mistä lie valmistetut legginsit?

Eri

Vierailija
27/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Yksin kotona alasti.

Vierailija
28/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuubihuivi mitä mm. hiihtäjät ja vaeltajat pitävät, ja joka suojaa niin kaulaa kuin päätä. Mulla on kai niin outo kaula että kuristaa. Oon kokeillu ainakin 10 erilaista, mutta kaulassa voin pitää kunhan en nosta päätäkin suojaamaan. 

Vierailija
29/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napittomat tai vetoketjuttomat neuletakit sekä hartiahuivit. Niitä saa nyhtää alituisesti paremmin ojennukseen, etteivät valu harteilta.

Vierailija
30/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari ja collegepaita, lasten tai urheilijan vaatteita, en ole kumpaakaa. 

Vierailija
31/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko

Vaikka olen nainen en ole mekkotyyppiä

Vierailija
32/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit, huh. Voin vain kuvitella millaisia bakteerimääriä niiden kautta siirtyy vaginaan (huono juttu) ja virtsaputkeen (todella huono juttu). Ja vain miellyttääkseen miehiä nuoret naiset näitä käyttää. 

Vierailija
33/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän nahkahousuja mutta vain aidosta nahkasta valmitettuja. -  Pvc:sta ja muista nahkaa imitoivista  matkuista saan näppyjä

No nyt kun sanoit, niin nahkahousut. Mua inhottaa niiden epähygienisyys.

Selitähän vähän miten nahkahousut ovat sen epähygienisemmat kuin vaikka puuvillasekoitehousut saati ne mistä lie valmistetut legginsit?

Eri

Kuinka usein sä heität sun nahkahousut 60 asteen konepesuun?

Vierailija
34/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhousut. Jotenkin eivät mitenkään pysy jalassa.

Se on ihan oma vika. Kannattaa opetella pitämään ne jalat yhdessä niin alushousut pysyy.

Paitsi tietenkin jos olet Kouvolan tukialueella..

Vierailija
35/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa pusero ilman rintaliivejä. Ilman liivejä olen kuin Mansikki laitumella, eripariutareet hölskyen. 

Vierailija
36/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne pysyy pitämättäkin😄

Vierailija
37/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan myös sukkahousuja,onneksi on legginsit ja toppahousut talvella. ihan kuin hiekkapaperia iholla sukkahousut.

Vierailija
38/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun olenlihava en voi pitää farkkuja. Olen tilannut useitakin Cellbesilta ja Ellokselta ja ihan hyvin mahtuu ja ovat hyvän näköisiä.

Jotenkin en saa pidettyä niitä, ovat liian kovaa kangasta, kuumat ja vyötärönauha painaa ilkeästi läskimahaa.

Harmi. Pitänee viedä Uffin lootaan.

Vierailija
39/39 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringit, huh. Voin vain kuvitella millaisia bakteerimääriä niiden kautta siirtyy vaginaan (huono juttu) ja virtsaputkeen (todella huono juttu). Ja vain miellyttääkseen miehiä nuoret naiset näitä käyttää. 

Kerran olin festareilla ja idioottina mul oli stringit ettei alkkarit näkyisi ja sitten tuli helvetillinen kipu. Kurkkasin mitä alapäässä oli tapahtunut, tulehtunut peräpukama. Sitä kipua ei voi kuvailla. Sen jälkeen en ole stringejä käyttänyt.