Mikä on sellainen vaatekappale jota sinun on vaikea pitää yllä?
MInulla se on paitapusero. Vaikka ne olisivat tehty ohuesta puuvillasta, pellavasta tai silkistä
En voi niitä pitää, jotenkin se napitus ja kaulus tuntuvat ahdistavan minua.
Toinen on sukkahousut.
Kommentit (39)
Minulla sukkahousut.
Perse on iso taaksepäin suuntautuva ja kaikki sukkiset jumahtavat siihen pakaroiden puoleen väliin ja hivuttautuvat siitä hiljalleen pakaroiden alle.
Onko olemassa sukkahousuja joiden vyötärön saa kiskottua reilusti rintojen alle?
Kyllä ja kyllä LAIHDUTA on nyt se neuvo jota tarjotaan.
Se nyt ei ihan auta kun ensi perjantaina on juhlat.
Mulla ainakin sukkahousut, kutittavat, ahdistavat en käytä.
Toinen on rintaliivit, en käytä kotona yleensä ollenkaan.
Onhan noit muitakin tietysti mutta nämä ne yleisimmät mitä naiset käyttävät päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän nahkahousuja mutta vain aidosta nahkasta valmitettuja. - Pvc:sta ja muista nahkaa imitoivista matkuista saan näppyjä
No nyt kun sanoit, niin nahkahousut. Mua inhottaa niiden epähygienisyys.
Selitähän vähän miten nahkahousut ovat sen epähygienisemmat kuin vaikka puuvillasekoitehousut saati ne mistä lie valmistetut legginsit?
Eri
Tuubihuivi mitä mm. hiihtäjät ja vaeltajat pitävät, ja joka suojaa niin kaulaa kuin päätä. Mulla on kai niin outo kaula että kuristaa. Oon kokeillu ainakin 10 erilaista, mutta kaulassa voin pitää kunhan en nosta päätäkin suojaamaan.
Napittomat tai vetoketjuttomat neuletakit sekä hartiahuivit. Niitä saa nyhtää alituisesti paremmin ojennukseen, etteivät valu harteilta.
Huppari ja collegepaita, lasten tai urheilijan vaatteita, en ole kumpaakaa.
Mekko
Vaikka olen nainen en ole mekkotyyppiä
Stringit, huh. Voin vain kuvitella millaisia bakteerimääriä niiden kautta siirtyy vaginaan (huono juttu) ja virtsaputkeen (todella huono juttu). Ja vain miellyttääkseen miehiä nuoret naiset näitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän nahkahousuja mutta vain aidosta nahkasta valmitettuja. - Pvc:sta ja muista nahkaa imitoivista matkuista saan näppyjä
No nyt kun sanoit, niin nahkahousut. Mua inhottaa niiden epähygienisyys.
Selitähän vähän miten nahkahousut ovat sen epähygienisemmat kuin vaikka puuvillasekoitehousut saati ne mistä lie valmistetut legginsit?
Eri
Kuinka usein sä heität sun nahkahousut 60 asteen konepesuun?
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousut. Jotenkin eivät mitenkään pysy jalassa.
Se on ihan oma vika. Kannattaa opetella pitämään ne jalat yhdessä niin alushousut pysyy.
Paitsi tietenkin jos olet Kouvolan tukialueella..
Mikä tahansa pusero ilman rintaliivejä. Ilman liivejä olen kuin Mansikki laitumella, eripariutareet hölskyen.
vihaan myös sukkahousuja,onneksi on legginsit ja toppahousut talvella. ihan kuin hiekkapaperia iholla sukkahousut.
Nykyään kun olenlihava en voi pitää farkkuja. Olen tilannut useitakin Cellbesilta ja Ellokselta ja ihan hyvin mahtuu ja ovat hyvän näköisiä.
Jotenkin en saa pidettyä niitä, ovat liian kovaa kangasta, kuumat ja vyötärönauha painaa ilkeästi läskimahaa.
Harmi. Pitänee viedä Uffin lootaan.
Vierailija kirjoitti:
Stringit, huh. Voin vain kuvitella millaisia bakteerimääriä niiden kautta siirtyy vaginaan (huono juttu) ja virtsaputkeen (todella huono juttu). Ja vain miellyttääkseen miehiä nuoret naiset näitä käyttää.
Kerran olin festareilla ja idioottina mul oli stringit ettei alkkarit näkyisi ja sitten tuli helvetillinen kipu. Kurkkasin mitä alapäässä oli tapahtunut, tulehtunut peräpukama. Sitä kipua ei voi kuvailla. Sen jälkeen en ole stringejä käyttänyt.
En pysty käyttämään mitään keinokuiduista valmistettua. Kaiken ihoa vasten olevan pitää aina olla 100% puuvillaa. Villaa en pysty käyttämään muutoin kuin villasukkina ja lapasina
Käytän yleensä vain hameita ja mekkoja. Jotain collegehousuja ehkä mökkiolosuhteissa, mutta farkkuja en ole käyttänyt kuin joskus parikymppisenä viimeksi ja siitä on yli 40 vuotta. Salilla toki verkkarit, mutta sitä ei lasketa