Yleisurheilun EM-kilpailut 2026
Kisat alkoivat huonolla uutisella, Elina Lampelan kausi on ohi. Emilia Kangas aloitti kuulakarsinnan hyvällä työnnöllä, mutta ei yrittänyt karsintarajaa. Molemmat ruotsalaiset varmistivat finaalipaikan.
Kommentit (474)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten aika kaunis nainen tuo Amy Hunt
Unkarin Boglarka Takacs oli mun suosikki 200 metrillä.
Oli? Mihin vaihtui ja miksi?
Kisa käytiin eilen. Tänään uusi kisa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Suomi! Mahtavaa, että Suomi pärjää vihdoinkin!!
Pariisissa ei pärjätty missään.
Moukarissa Silja oli nippa nappa mitalisijan ulkopuolella. Nyt se vihdoin tuli ja ikää vasta 23 vuotta. Tuo rikkoo vielä puolalaisen maailmanennätyksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan Suomelle kolmea mitalia: Kosonen, Heltelä ja Vainio.
Kyllä.
Lisäksi Ilona Mononen!
Kelpaisi minulle. Miehissä taso on kyllä aivan pohjamudissa. Mitä tässä maassa tehdään väärin?
Harrastetaan jääkiekkoa. Muualle ei riitä sitten niitä urheilijoita pienessä maassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaa!!!
Tänään ei sitten puhutakaan kullista, vaan lepakoista.
Mieli pahoittuu, some räjähtää.
Juu, mielenpahoituksia on havaittu jo Facebookin ihmeellisessä maailmassa kaikenmaailman Reijojen ja Terttujen toimesta. Toki aika maltillista vielä. Se on kumma miten joillakin voi ottaa noin koville toisen seksuaalinen suuntautuminen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten aika kaunis nainen tuo Amy Hunt
Unkarin Boglarka Takacs oli mun suosikki 200 metrillä.
Kisa käytiin eilen. Tänään uusi kisa.
Tänäänhän se finaali on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaa!!!
Juu, mielenpahoituksia on havaittu jo Facebookin ihmeellisessä maailmassa kaikenmaailman Reijojen ja Terttujen toimesta. Toki aika maltillista vielä. Se on kumma miten joillakin voi ottaa noin koville toisen seksuaalinen suuntautuminen..
Just huomasin yhdenkin Pertin kommentin "Lähtimaku kullasta taustan paljastuttua" - aina ihmettelen miten nää kehtaa ihan omalla naamallaan ja nimellään näitä brainfartteja.
Olen niin iloinen Siljan puolesta! Hän on ihastuttava nuori nainen, loistava urheilija, kaunis, määrätietoinen, rauhallinen, analyyttinen. Finaalissa hän oli aivan huikea, kolme pisintä heittoa. Ja turkulaisena olen ylpeä siitä, että hän on kotoisin Raisiosta ja edustaa Turun Urheiluliittoa. Norjan Beatrice Llanon yltäminen pronssille oli hieno yllätys, hän ei ole ollut aiemmin finaalissakaan.
Tuo palkintojenjakoseremonia on kyllä todella surkea. Ihmisiä paikalla sumppuun työnnetyssä paikassa todella vähän ja surkeat digitaaliliput nostetaan "salkoon" näytölle. Mitalistit ansaitsisivat paljon paremman seremonian.
Siljan ja Kristan ystävyys on aivan huikean upeaa seurattavaa.
Krista:
- Tuntuu ihan uskomattomalta. Olin niin ylpeä Siljasta – ja olen edelleen. Superhienoa ja niin ansaittua. Silja on upea, uskomaton urheilija. On ilo, että saan kutsua häntä ystäväksi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rajusti-pettynyt-krista-tervo-lausu…
Mitäääh ovatko Senni Salminen ja Silja Kosonen pari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukarissa Silja oli nippa nappa mitalisijan ulkopuolella. Nyt se vihdoin tuli ja ikää vasta 23 vuotta. Tuo rikkoo vielä puolalaisen maailmanennätyksen
Edellinen kommentoija laskee vain mitalit, tai sitten ei oikeasti edes seurannut Pariisin kisoja. Siellä tosiaan Silja oli sijalla 4 ja Krista Tervo sijalla 5 moukarissa ja kun puhutaan Olympialaisista, niin eivät todellakaan ole sellaisia sijoituksia, joista voisi sanoa, että ei pärjätty ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaa!!!
Eivät edes huomanneet mitään, ennen julkistusta. :DD Moni luuli varmaan valmentajaa poikaystäväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen kommentoija laskee vain mitalit, tai sitten ei oikeasti edes seurannut Pariisin kisoja. Siellä tosiaan Silja oli sijalla 4 ja Krista Tervo sijalla 5 moukarissa ja kun puhutaan Olympialaisista, niin eivät todellakaan ole sellaisia sijoituksia, joista voisi sanoa, että ei pärjätty ollenkaan.
Joo, ja mitalisija ei ollut edes mistään isosta kiinni, vaan ainoastaan parista sentistä. Silja sanoi itsekin kyllästyneensä niihin neljänsiin sijoihin, mutta toisaalta, kun miettii minkä ikäinen urheilija on kyseessä, niin ehtii vielä hankkimaan melkoisen kasan arvomitaleja
Vierailija kirjoitti:
Siljan ja Kristan ystävyys on aivan huikean upeaa seurattavaa.
Krista:
- Tuntuu ihan uskomattomalta. Olin niin ylpeä Siljasta – ja olen edelleen. Superhienoa ja niin ansaittua. Silja on upea, uskomaton urheilija. On ilo, että saan kutsua häntä ystäväksi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rajusti-pettynyt-krista-tervo-lausu…
Harmittaa aika paljon Kristan puolesta se, että nyt kun liiasta jännittämisestä on päästy eroon, niin sitten piti loukata selkänsä. Toivottavasti toipuu ensi vuodeksi ja ehtii kunnon mitalimittelöihin jälleen mukaan. Pekingissä nähdään 2027