Minkälaista kumppania ET halua?
Millaiset ominaisuudet toisessa ihmisessä ovat sellaisia, että tutustuminen jaa hyvin lyhyeen.
Kommentit (34)
Melkein mikä tahansa erikoinen ulkonäköön vaikuttava asia kuten tatuointi tai lävistys on itselleni välitön varoitusmerkki siitä että ihmisen arvostelukyvyssä on jotain vakavasti pielessä ja tämä riittää siihen että tutustuminen ei edes ala.
Toki olen aidostikin sitä mieltä että jokainen saa tehdä keholleen mitä haluaa, mutta lähipiiriini pääsee vain tasapainoiset normaalit ihmiset ilman persoonallisuushäiriöitä tai vaikkapa erikoisuudentavoittelua. Toki joidenkin mielestä olen ennakkoluuloinen ja syrjivä ja mitä muuta, mutta valitettavasti elämänkokemus on osoittanut että tietyntyyppiset ihmiset kannattaa pitää etäisyyden päässä.
Sellaista, joka on kova lupailemaan muutosta, mutta tekee aina minimin muutosten eteen ja kaikki alkaa taas alusta. Eli mitään ei tapahdu. Enkä sellaista, jolla on aivan erilainen rytmi kuin minulla, sellaista joka juo ja polttaa ( koska itse en noita tee), arvostelee toisten elämää, mutta itse toimii samalla tavalla eikä näe siinä mitään väärää. Odoittaa kumppanilta äidin hoivaa ( kotityöt, siivous, pyykit, ruoanlaitto, asioiden järjestämistä jne). Kavereiden aikana kohtelee kumppania kaverin tasolla. Ei kuuntele vaikka kuinka kumppani viisasta puhuu, vaan uskoo vasta kun joku kaveri, setä, täti, äiti, isä tai sisar sanoo samat asiat. Enkä saa olla uskovainen.
- oikeistolainen
- aloitekyvytön, arkitaidoton
- kouluttamaton/sivistymätön
- itsekäs
- epäempaattinen
- joustamaton
- tosikko
- epätasapainoinen
- ei kestä konflikteja tai ei osaa puhua tunteista
Vierailija kirjoitti:
- oikeistolainen
- itsekäs
- epäempaattinen
- joustamaton
- tosikko
- epätasapainoinen
Lisäys:
- uskovainen tai muu ei-tieteellinen maailmankuva, uskoo esim salaliittoteorioihin
Vierailija kirjoitti:
Melkein mikä tahansa erikoinen ulkonäköön vaikuttava asia kuten tatuointi tai lävistys on itselleni välitön varoitusmerkki siitä että ihmisen arvostelukyvyssä on jotain vakavasti pielessä ja tämä riittää siihen että tutustuminen ei edes ala.
Toki olen aidostikin sitä mieltä että jokainen saa tehdä keholleen mitä haluaa, mutta lähipiiriini pääsee vain tasapainoiset normaalit ihmiset ilman persoonallisuushäiriöitä tai vaikkapa erikoisuudentavoittelua. Toki joidenkin mielestä olen ennakkoluuloinen ja syrjivä ja mitä muuta, mutta valitettavasti elämänkokemus on osoittanut että tietyntyyppiset ihmiset kannattaa pitää etäisyyden päässä.
Tatuoinnit kertoo elämän arvoista. Esimerkiksi aikuisviihde näyttelijöillä on kaikilla tatuoinnit.
Akateemista, kuivakkaa, neuroottista, kädetöntä, vasemmistolaista moraalipoliisia. Ai niin ajokoritonkin vielä ja huono sängyssä. Tällaisen kanssa piti aikoinaan pariutua ja tehdä lapset. Iso virhe, todella iso. Mutta silloisessa maailmankuvassani kai tuollainen oli jotenkin perusteltua, ei sen kanssa muuten olisi seukattu opiskeluvuosista lähes kolmekymppisiksi ja sitten oltu vielä kahdeksan vuotta aviossa.
Onneksi löytyi parempi duunarimies jonka kanssa ei tarvitse vääntää mitään maailmantuskaa ja hommat hoidetaan mallikkaasti.
Ulkonäkö:
Vähintään: 8 / 10
Ikä: 18 - 24
Varallisuus:
vähintään: 100000 vuodessa tienaava
Pituus:
Vähintään: 185
Muuta:
Ei lapsia
Ei käytä päihteistä eikä tupakoi
Ei ole duunari
On sosiaalinen
Osaa pukeutua
On huumorintajuinen
On luotettava
Kuuntelee
On suvaitsevainen
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö:
Vähintään: 8 / 10
Ikä: 18 - 24
Varallisuus:
vähintään: 100000 vuodessa tienaava
Pituus:
Vähintään: 185
Muuta:
Ei lapsia
Ei käytä päihteistä eikä tupakoi
Ei ole duunari
On sosiaalinen
Osaa pukeutua
On huumorintajuinen
On luotettava
Kuuntelee
On suvaitsevainen
”Minkälaista kumppania ET halua?”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- oikeistolainen
- itsekäs
- epäempaattinen
- joustamaton
- tosikko
- epätasapainoinen
Lisäys:
- uskovainen tai muu ei-tieteellinen maailmankuva, uskoo esim salaliittoteorioihin
Kuulostaa tosi joustavalta.
1. korkea status
2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
6. kattava kokemus seksistä.
Samaa olen miettinyt ja lisäisin vielä ura keskeinen. Ei haittaa jos polttaa tupakkaa tai on huumeongelma. Yhdessä voidaan selättää ne mutta muut muutokset kuten laihduttaminen tai keskittyminen uran sijaan parisuhteeseen saavat yleisesti tuomitsemista joten ei jatkoon.