Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista kumppania ET halua?

Vierailija
10.08.2026 |

Millaiset ominaisuudet toisessa ihmisessä ovat sellaisia, että tutustuminen jaa hyvin lyhyeen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit, koira, ylipaino, ikää yli 25 vuotta.
M38

Samaa olen miettinyt ja lisäisin vielä ura keskeinen. Ei haittaa jos polttaa tupakkaa tai on huumeongelma. Yhdessä voidaan selättää ne mutta muut muutokset kuten laihduttaminen tai keskittyminen uran sijaan parisuhteeseen saavat yleisesti tuomitsemista joten ei jatkoon.

Vierailija
22/34 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ET: n näköistä.

Uros

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein mikä tahansa erikoinen ulkonäköön vaikuttava asia kuten tatuointi tai lävistys on itselleni välitön varoitusmerkki siitä että ihmisen arvostelukyvyssä on jotain vakavasti pielessä ja tämä riittää siihen että tutustuminen ei edes ala.

Toki olen aidostikin sitä mieltä että jokainen saa tehdä keholleen mitä haluaa, mutta lähipiiriini pääsee vain tasapainoiset normaalit ihmiset ilman persoonallisuushäiriöitä tai vaikkapa erikoisuudentavoittelua. Toki joidenkin mielestä olen ennakkoluuloinen ja syrjivä ja mitä muuta, mutta valitettavasti elämänkokemus on osoittanut että tietyntyyppiset ihmiset kannattaa pitää etäisyyden päässä. 

Vierailija
24/34 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka on kova lupailemaan muutosta, mutta tekee aina minimin muutosten eteen ja kaikki alkaa taas alusta. Eli mitään ei tapahdu. Enkä sellaista, jolla on aivan erilainen rytmi kuin minulla, sellaista joka juo ja polttaa ( koska itse en noita tee), arvostelee toisten elämää, mutta itse toimii samalla tavalla eikä näe siinä mitään väärää. Odoittaa kumppanilta äidin hoivaa ( kotityöt, siivous, pyykit, ruoanlaitto, asioiden järjestämistä jne). Kavereiden aikana kohtelee kumppania kaverin tasolla. Ei kuuntele vaikka kuinka kumppani viisasta puhuu, vaan uskoo vasta kun joku kaveri, setä, täti, äiti, isä tai sisar sanoo samat asiat. Enkä saa olla uskovainen. 

Vierailija
25/34 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- oikeistolainen

- aloitekyvytön, arkitaidoton

- kouluttamaton/sivistymätön

- itsekäs

- epäempaattinen

- joustamaton

- tosikko

- epätasapainoinen

- ei kestä konflikteja tai ei osaa puhua tunteista

Vierailija
26/34 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-aasialaista.

-mies

Vierailija
27/34 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- oikeistolainen

- itsekäs

- epäempaattinen

- joustamaton

- tosikko

- epätasapainoinen

Lisäys:

- uskovainen tai muu ei-tieteellinen maailmankuva, uskoo esim salaliittoteorioihin

Vierailija
28/34 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein mikä tahansa erikoinen ulkonäköön vaikuttava asia kuten tatuointi tai lävistys on itselleni välitön varoitusmerkki siitä että ihmisen arvostelukyvyssä on jotain vakavasti pielessä ja tämä riittää siihen että tutustuminen ei edes ala.

Toki olen aidostikin sitä mieltä että jokainen saa tehdä keholleen mitä haluaa, mutta lähipiiriini pääsee vain tasapainoiset normaalit ihmiset ilman persoonallisuushäiriöitä tai vaikkapa erikoisuudentavoittelua. Toki joidenkin mielestä olen ennakkoluuloinen ja syrjivä ja mitä muuta, mutta valitettavasti elämänkokemus on osoittanut että tietyntyyppiset ihmiset kannattaa pitää etäisyyden päässä. 

Tatuoinnit kertoo elämän arvoista. Esimerkiksi aikuisviihde näyttelijöillä on kaikilla tatuoinnit.

Vierailija
29/34 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemista, kuivakkaa, neuroottista, kädetöntä, vasemmistolaista moraalipoliisia. Ai niin ajokoritonkin vielä ja huono sängyssä. Tällaisen kanssa piti aikoinaan pariutua ja tehdä lapset. Iso virhe, todella iso. Mutta silloisessa maailmankuvassani kai tuollainen oli jotenkin perusteltua, ei sen kanssa muuten olisi seukattu opiskeluvuosista lähes kolmekymppisiksi ja sitten oltu vielä kahdeksan vuotta aviossa.

Onneksi löytyi parempi duunarimies jonka kanssa ei tarvitse vääntää mitään maailmantuskaa ja hommat hoidetaan mallikkaasti.

Vierailija
30/34 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö:

Vähintään:  8 / 10

Ikä: 18 - 24

Varallisuus:

vähintään:  100000 vuodessa tienaava

Pituus:

Vähintään: 185

Muuta:

Ei lapsia

Ei käytä päihteistä eikä tupakoi

Ei ole duunari

On sosiaalinen

Osaa pukeutua

On huumorintajuinen

On luotettava

Kuuntelee

On suvaitsevainen

Vierailija
31/34 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö:

Vähintään:  8 / 10

Ikä: 18 - 24

Varallisuus:

vähintään:  100000 vuodessa tienaava

Pituus:

Vähintään: 185

Muuta:

Ei lapsia

Ei käytä päihteistä eikä tupakoi

Ei ole duunari

On sosiaalinen

Osaa pukeutua

On huumorintajuinen

On luotettava

Kuuntelee

On suvaitsevainen

Minkälaista kumppania ET halua?”

Vierailija
32/34 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- oikeistolainen

- itsekäs

- epäempaattinen

- joustamaton

- tosikko

- epätasapainoinen

Lisäys:

- uskovainen tai muu ei-tieteellinen maailmankuva, uskoo esim salaliittoteorioihin

Kuulostaa tosi joustavalta.

Vierailija
33/34 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. korkea status

2. vauraus

3. pituus yli 185cm

4. iso muna

5. atleettinen kroppa

6.  kattava kokemus seksistä.