Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos aamupäiväisistä neuvoista. Pesin nyt sitten WC-pöntön sisäpuolelta ikävän ruskean reunan ja tuli aika hyvä.

Vierailija
08.08.2026 |

Panin muovihanskat käteen ja otin WC:n puhdistusainetta ja vihreää 'villaa' jolla kattiloita puhdistetaan. Hankasin sitä reunaa aika kauan. Jätin ainetta vähäksi aikaa seisomaan. Sitten suihkutin pöntön (mulla viemäri onneksi vessanpöntön läheisyydessä). Valmista tuli.

Nyt tsemppaamaan muita tekemään tämän saman. En ole tehnyt tätä koskaan aikaisemmin koska pönttöni ei ole tolla tavalla ennen likaantunut. Täällä olen nyt asunut 14 vuotta ja tämä oli eka kerta. Tämä tarttee luultavasti tehdä useamminkin ja ottaa ihan tavaksi kuten myös pesutilan kaakeleiden puhdistus joihin tulee sitä punastakin. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö paikalla ole ketään joka antoi hyviä vinkkejä aamupäivällä?

Oma koti tarttee itse pitää puhtaana oli sitten mitkä 'maisterinpaperit' tahansa.

Vierailija
2/4 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

V

Aina me kaikki pesään vessat. Kuka on antanut supermyrkkyjen muhia 15 min ennen hinkkusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on siivottu. Mies imuroi ja pesi lattiat. Minä siivosin vessat ja kylppärin.

Huomenna  mies ajaa nurmikon ja minä kitken pihankivivälykset.

Vierailija
4/4 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua AP.  Normiperheissä käytetään Kärcherin höyryvehjettä tuohon hommaan helpottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi