Eksäni on idiootti ov
Meillä on kaksi lasta. Se tapaa lapsiaan kerran vuodessa. Ainoastaan vanhempaa lastaan muistaa sen synttärinä, ja sekin muistaminen tulee aina kuukauden myöhässä. Nuorempi ei saa koskaan isältään edes synttärikorttia. Eikä joululahjaa " omiin nimiinsä" vaan aina yhteisenä isomman sisaruksen kanssa. Sillon harvoin kun se soittaa, niin se haluaa puhua vain vanhemman lapsen kanssa, ei nuoremman. Jouluaatto on se päivä, jolloin tää tasapuolisuuden ruumiillistuma tahtois lapsiaan nähdä. Joka vuosi kauheat riidat siitä.. alkaen jo toukokuussa.
Ja nyt tää fakin idiootti laittoi viestiä, että jokos ollaan tehty hänelle synttärikortti. Argh.
Siis wtf. Se ei muista ite omia lapsiaan, se ei soita niille koskaan, nytkin edellisestä puhelusta on mennyt kohta kolme kk. Ja ainoo mikä hänen huolensa on, on se, että ollaanko me muistettu tehdä sille synttärikortti!!!! Ja kuulema hänen isäänsäkin pitäis muistaa, silläkin oli just synttärit!
Voi raivo miten mua ärsyttää. Ainoo mikä sitä kiinnostaa, on hänen oma napansa. Mun pää hajoo.
Kommentit (4)
joko olet tehnyt esikoisen nimipäiväkortin vuodelle x, syntymäpäiväkortin vuodelle x, joululahjan vuodelle x, joko olet tehnyt nimipäiväkortin vuodelle ö jne..
Joko olet tehnyt nimipäiväkortin nuorimmaiselle vuodelle x jne...
Menee hiljaseks..
miksi halusit lapsia hänen kanssaan jos on ollut noin idiootti? Tuskinpa taas ihan yht' äkkiä muuttui, kuten täällä aina selitellään. Hohoijaa...........
Mutta totuus on se, että en huomannut tuota idiotismia ennenkuin aloin odottamaan ensimmäistä lastamme. Tämä nuorempi ei ollut suunniteltu, mutta silti (näköjään vain minulle) niin kovin rakas.
Mä en vaan jaksais tätäkään nyt. Opiskelen, käyn töissä, hoidan yksin lapset silloin kun eivät ole päiväkodissa. Koulussa just kauhee spurtti tenttien ja muitten tehtävien kanssa, muutto päällä toiselle paikkakunnalle, lasten kevätjuhlat, vapaapäivinä työt .. jne jne. Olen kipeänä (kuumeeton keuhkoputkentulehdus ja muuta kivaa) ja yritän vielä pyörittää tätä rumbaa täällä. Nyt ei ihan jaksais riittää sympatiaa ääliöille ja niitten vaatimuksille.
Että oikeen _tekemään_ pitäis niitä kortteja ruveta.. voi äiti..
ap
Onneksi on exä toi mies...