Mitä voisi tehdä Oulussa tänään?
Sataa. Hotellissa jo pitää kykkiä? Ei ole autoa käytössä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainolanpuisto on kiva paikka.
Vesisateessa?
Mä oon ihmetellyt tätä kulttuuripääkaupunkijuttua... Ei täällä oo osunu silmiin mitään siihen liittyvää.
Sama! Ei yhtään mitään erikoista. Kai se vaan jotenkin aina arvotaan ja nalli napsahti Oululle tällä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainolanpuisto on kiva paikka.
Vesisateessa?
Mä oon ihmetellyt tätä kulttuuripääkaupunkijuttua... Ei täällä oo osunu silmiin mitään siihen liittyvää.
2 tuntia vielä auki se kirppis, hyvin ehtii.
Mene kadulle ja huuda paska kaupunki sitten juokse lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Puistoburleski siirtyy sateen vuoksi! 🤬
No valkeaan voi mennä kiertämään ja syömään. Toki aina voi olla siellä hotellihuoneessa koska välillä voi tulla pikku kuuroja. Melkeinhän tuo satoi jo aamulenkillä koiran kanssa, kolme pisaraa
Oulusa ei tosiaan oo mitään nähtävää, harvinaisen tylsä mesta. Kulttuuripääkaupunki ideaa yritettiin nostattaa saame teemalla mutta sekään ei syystäkään onnistunut, koska Oulu ei ole Lappia.
Vierailija kirjoitti:
No valkeaan voi mennä kiertämään ja syömään. Toki aina voi olla siellä hotellihuoneessa koska välillä voi tulla pikku kuuroja. Melkeinhän tuo satoi jo aamulenkillä koiran kanssa, kolme pisaraa
Valkeassa myyjät hyökkää heti kimppuun.
Tänne tarvittaisiin jotain kunnon sisätilajuttuja. Sellaisia koko perheen ja sellaisia kuin vaikka Helsingin paradox.
Kaupungin museo on kiinni, mutta Oulun seudun mobilistien automuseo on auki. Se on kyllä vähän syrjässä.
Pride-kulkue ja puistojuhla tai Iippadan kanssa ryyppäämään ja striimiin esiintymään.
Vierailija kirjoitti:
Ryyb & narc
Kaketsulla ryyb & narc & puug
Älä ainakaan mene keskustaan riehumaan. Poliisiautoja näyttää olevan joka murkalla.
Menee kolmelta kiinni