Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin niin varma että meille ei enempää lapsia hankita/saada mutta mutta..

Vierailija
24.05.2007 |

Toisen lapsen synnyttyä olin aivan varma että nämä on nyt tässä! Tyttö ja poika. Monta kuukautta syntymän jälkeen tunne vaan vahvistui että ei jaksa enempää(lapset pienellä ikäerolla n.2v.) Nyt ajattelin myydä pieniä vaatteita pois, mutta en pystykkään. Pieni ajatus on hiipinyt mieleen että jospa kuitenkin vielä joskus:) Ollaan alle 25v. molemmat eli aikaakin on rutkasti. Sitten ajatuksiin tulee että jaksaako sitä kaikkea alottaa taas alusta kun nuokin saa kasvamaan isommaksi. Tällasia ajatuksia...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kaksi lasta tosin isommalla ikäerolla kuin sinulla, mutta nyt tuntuu että ei ikinä enempää, mutta sitten kuitenkin itkettää että eikö koskaan saa pientä vauvaa enäään jne.

Ite olen 27v joten olen ajatellut ett onhan tässä aikaa, niin katsotaan hiukan myöhemmin.

Vierailija
2/4 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jostain kuullut sanonnan että naisilla on aina se yksi lapsi liian vähän.

Eli oli järkeilty miten tahansa niin aina sillointällöin mieli haikailee vielä sen yhden perään.

Meillä kolme pienellä ikäerolla ja nyt mies on sitä mieltä että riittää.

Itsekkin olen niin järkeillyt mutta tosiaan sitä sitten haikailee ja miettii niiden kirpparivaatteiden parissa;-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka vanhat sun lapset on nyt?

Mäkin olin varma kun oli tyttö ja poika 1v2kk ikäerolla että tässä tää oli, annoin jo vatteitakin pois. Mutta kun nuorin lähestyi 3v ikää, niin vauvakuume iski, ja nyt meidän iltatähti on jo ihana 1-vuotias. Vanhimmat on siis jo 5 ja 4. Ja ite oon 27.

Mutta mutta nyt kun laitan pieniä pois, niin en ole taaskaan aivan varma onko tämä järkevää. Joten mietin onko vauvakuume vain jatkuva seuralainen, pitääök tehdä järkipäätös että tässä nää oli ja myydä äkkiä kaikki vauvakamat pois, että lapsen teko tulis mahdollisimman hankalaksi.

Vierailija
4/4 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ajatus siitä, että kun nuorimmainen lähenee 3v. ikää voisi olla aika vielä yhdelle lapselle. Miltä on tuntunut alottaa koko vauvarumba alusta kun muut lapset jo isoja? Ja Kolmas lapsi tietäisi isompaa asuntoa ja autoa.