Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoaako muilla automaattinen tekstinsyöttö/korjaus kaikkia törkeitä sanoja????

Vierailija
07.08.2026 |

Siis oikeesti, en ole ikinä tuollaisia sanoja mihinkään kirjoittanut, joten ei ole oppinut minulta!! Miksi ehdottaa tuollaisia sanoja?

En voi tietenkään niitä tähän kirjoittaa mutta tässä kesy esimerkki:

kirjoitan viestiä kaverille "Pitäisikö meidän alkaa harrastamaan..." niin puhelin tarjoaa seuraavaksi sanaksi "se*ksiä"

Olen hämmentynyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
2/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarjoa, kun en käytä tuollaista ominaisuutta. Olen pitänyt ennakoivan tekstinsyötön käyttäjiä aina jotenkin vähä-älyisinä. Miksi käytät sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarjoa. Edellinen puhelin tarjoili vaikka mitä rivouksia. En tiedä mikä asetus minulla on nyt erilailla. Haluaisin kyllä takaisin ne rivoudet, oli sen verran hauskaa läppää :D

Vierailija
4/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarjoa, kun en käytä tuollaista ominaisuutta. Olen pitänyt ennakoivan tekstinsyötön käyttäjiä aina jotenkin vähä-älyisinä. Miksi käytät sitä?

Nopeuttaa viestien kirjoittamista. Kirjoitan paljon ja usein pitkiä viestejä.

Vierailija
5/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on päällä se lähinnä huumorin vuoksi. Pidän ihmisiä, jotka eivät pidä sitä pääällä vähän jäykkinä ja vakavina.

Vierailija
6/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeuttaa viestien kirjoittamista. Kirjoitan paljon ja usein pitkiä viestejä.

Miten se nopeuttaa, kun on tarkistettava jokainen sana ja korjattava väärät? Itselleni tuo olisi täysin turha, kun muutenkin kirjoitan niin nopeasti, että puhelin ei aina pysy perässä.

Vierailija
7/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on päällä se lähinnä huumorin vuoksi. Pidän ihmisiä, jotka eivät pidä sitä pääällä vähän jäykkinä ja vakavina.

Käytät varmaan polkupyörässäkin apupyöriä ihan vaan huumorimielessä.

Vierailija
9/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytät varmaan polkupyörässäkin apupyöriä ihan vaan huumorimielessä.

:D Hyvä idea ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi