Tekosyysi mikset käy tänään ostamassa Lidlistä pyörän työkalusettiä, Prismasta Schwalben renkaat ja Ohlsonista asialliset valot?
Laitat itse lapsesi fillarit kuntoon syksyksi. Näyttäisi olevan aika käytäntö että lapsilla on varsin puutteelliset fillarit. Otat kerralla kesä- ja nastarenkaat, sisurit, heijastimet, valot ja kypärän. Ei se niin vaikeaa ole.
Kommentit (15)
Ostettiin lapselle Bemari viime syksynä.
En tarvitse valoa enkä kypärää, ajan kauppaan päivällä.
Lidlin työkalusetti on varmaan huippulaatua.
Vierailija kirjoitti:
Se on yleensä tarpeeksi hyvä satunnaisiin korjauksiin kotona. Olen katkonut yhden rengasraudan kun ulkorengas oli liian tiukka.
Ei mun tarvii, kun mies huoltaa koko perheen fillarit.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus Pikku Kakkonen-laatua. Kyllä noilla Veeti 2v Legoautoja korjailee.
Miksi ostaisin, kun ei ole pyörääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus Pikku Kakkonen-laatua. Kyllä noilla Veeti 2v Legoautoja korjailee.
Noissa työkaluissa ei ole mitään vikaa. Rengasraudat on muovia ja ne menee yleensä ensimmäiseksi ja ketjutulkki puuttuu mutta muuten noilla pitää yleensä oman fillarinsa hyvässä kunnossa. Tilanne olisi toinen jos perustaisi korjaamon.
Minulla ei oikein ole ymmärrystä sille että lasten annetaan ajaa käytännössä romukuntoisilla pyörillä. Ei se huolto ole niin vaikeaa.
Itselläni on mahdollisuus viedä pyörä ihan ammattilaisen huollettavaksi, mikäli sille on tarvetta. Olikos apinalla muuta valitettavaa?
Lidlin työkalut on kuraa. Kannattaa hakea halvimmat työkalut rautakaupasta tai ikean työkalusetti.
Lapsella on auto ja ajokortti.