Kauanko jälkivuoto saa kestää että se on vielä normaalia?
Siinäpä se kysymys jo sitten tulikin. Kauanko teillä on kestänyt, siis jos on kestänyt kauan?
Kommentit (8)
Taisi mennä seitsemän viikkoa ennen kuin voi sanoa, että vuoto todella loppui. Niistä n. pari viimeistä viikkoa oli sellaista tuhrua.
Välillä vuoto oli limaista ja vaaleanpunaista ja välillä näytti että loppuu ja oli jo yöt täysin vuotamatta ja vuosi vasta illalla. Kunnes taas nyt tulee kirkasta verta. Ei kauheasti, mutta kuitenkin tulee. Ei mitään tuhrua, verta! En tiedä että miten kauan tätä pitää katsoa ennen kuin mennä lääkäriin.
ja heti perään kuukautiset.
HANNELE
jouduin tutkimuksiin koska jälkivuotoni kesti niiiiin pitkään. Lääkäri joka antoi lähetteen sairaalaan tutkimuksiin sanoi että 10 vko on vielä normaalin rajoissa, sen yli kaipaa tutkimuksia. Itse kävin siis tutkimuksissa ja mitään eivät keksineet/löytäneet.. loppujen lopuksi vuoto loppui 4kk (vai 4,5kk) synnytyksestä.. eli pitkään kesti!
jos nyt parin viikon sisällä viä tulee niin sitten kyllä lääkärin juttusille menisin. Tuo 10 vko sanoi minulle rajaksi. Onko ollut poikkeavia vatsa särkyjä, sitä silloin kyselivät...
Mulla myös jatkuu jälkivuoto edelleen.=/
Kun vauva oli 5 vkoa söin antipiootit kohtutulehdukseen(silloin oli paljon veristä vuotoa ja vatsakipua)samalla ultrasivat ja kohtuun ei ainakaan ole mitään jäänyt.
Kuuri taltutti runsaan vuodon ja kivut mutta edelleen vuodan pikkaisen.Housusuojalla pärjää kyllä.
Välillä menee päiviä ilman vuotoa ja sitten taas tulee.Vaaleanpunaista.
Vauva nyt 8vkoa 2 päivää.
Sen 10 viiikkoa aion itse katsoa,jollei ole siihen mennessä loppunut,käväisen uusiksi lääkärissä.
By the way,miten sujuu vauvan kanssa,Jouhi?
Meillä vuoroin rauhallinen,vuoroin vatsaansa kitisevä,syötävän suloinen tyttö!Terveisiä sulle!
Voisko olla, että sulla ois heti perään alkanu kuukautiset, jos on nyt taas muuttunut kirkkaaksi vereksi? No, sekihän selviää vain odottelemalla...
... Tietääkseni normaalia, mutta omasta mielestäni pitkään kesti!