Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan moderoinnista?

Vierailija
06.08.2026 |

Nyt oikeasti, täysin asialliset viestit ja/tai viestiketjut poistetaan, todella omaperäisten ajatusten hallitessa palstan keskustelua ja luodessa hyvin erikoisen maailman

Ärsyttää suurenmoisen paljon kirjoittaa pitkä, polveileva ja asiallinen kommentti, huomatakseen sen lähes välittömästi poistetun.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nönnönnöö

Vierailija
2/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun sisältö ei ole välttämättä pelkästään sun asiallinen kommentis. Siellä voi olla kaikenlaista muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä keskustelua se on että joku tuuttaa kilon paskaa johonkin itse perustamaansa haukkumisketjuun.

Vierailija
4/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä palveluntarjoajalla ei ole minkäänlaista velvollisuutta mainosrahoillaan julkaista spämmiä tai jotain monistamista. Saat ihan vapaasti perustaa esimerkiksi blogin ja sen yhteyteen keskustelun, jossa voit julkaista aivan mitä haluat.

Vierailija
5/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun sisältö ei ole välttämättä pelkästään sun asiallinen kommentis. Siellä voi olla kaikenlaista muutakin.

No  - niin totisesti on, tällä palstalla.

Vierailija
6/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estän siemensyökyn ajattelemalla Mari Rantasen kohtua.

Vierailija
7/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että poistakaa jokainen täältä sopimattomat viestit. Jokainen terve ymmärtää mikä on sopimatonta. Säännöistä on tietoa alhaalla. Siistiytysi tämä palsta asiallisten tyyppien iloksi.

Vierailija
8/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että poistakaa jokainen täältä sopimattomat viestit. Jokainen terve ymmärtää mikä on sopimatonta. Säännöistä on tietoa alhaalla. Siistiytysi tämä palsta asiallisten tyyppien iloksi.

Kauheeta paskaa

Kaikki pitäisi jäädä tänne ja kaikki pitäisi saada vastuuseen siitä mitä on kirjoittanut, yhtäkään aloitusta ei olisi pitänyt ikinä poistaa ellet ole homo

Vierailija
9/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen homo, mutta vain naisille.

Vierailija
10/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nönnönnöö

Kauheeta paskaa

Vierailija
11/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletyt asiat: faktan esiin tuominen valehtelevista viranomaisista.

Vierailija
12/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen homo, mutta vain naisille.

blaa....blaa...blaa...

Vierailija
13/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käyttämään sellaisia alustoja, joilla vallitsee sananvapaus. 

Vierailija
14/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avainsana on terve. Täällä valitettavan monet eivät ole mieleltään terveitä. Juuri he pilaavat ketjut joko poistamalla itselleen epämieluisat tai spämmäämällä.

Vierailija
15/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohoito-jankka kvasimoderoi

Vierailija
16/16 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistetut yleensä spämmejä. Ne on nähty sataan kertaan. Tyypillisimmillään typerää kyselyä. Toinen ryhmä epä-älylliset ulostukset. Asialliset hyvä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi