Palstan moderoinnista?
Nyt oikeasti, täysin asialliset viestit ja/tai viestiketjut poistetaan, todella omaperäisten ajatusten hallitessa palstan keskustelua ja luodessa hyvin erikoisen maailman
Ärsyttää suurenmoisen paljon kirjoittaa pitkä, polveileva ja asiallinen kommentti, huomatakseen sen lähes välittömästi poistetun.
Kommentit (16)
Ketjun sisältö ei ole välttämättä pelkästään sun asiallinen kommentis. Siellä voi olla kaikenlaista muutakin.
Mitä keskustelua se on että joku tuuttaa kilon paskaa johonkin itse perustamaansa haukkumisketjuun.
Yksityisellä palveluntarjoajalla ei ole minkäänlaista velvollisuutta mainosrahoillaan julkaista spämmiä tai jotain monistamista. Saat ihan vapaasti perustaa esimerkiksi blogin ja sen yhteyteen keskustelun, jossa voit julkaista aivan mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun sisältö ei ole välttämättä pelkästään sun asiallinen kommentis. Siellä voi olla kaikenlaista muutakin.
No - niin totisesti on, tällä palstalla.
Estän siemensyökyn ajattelemalla Mari Rantasen kohtua.
Olen sitä mieltä, että poistakaa jokainen täältä sopimattomat viestit. Jokainen terve ymmärtää mikä on sopimatonta. Säännöistä on tietoa alhaalla. Siistiytysi tämä palsta asiallisten tyyppien iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että poistakaa jokainen täältä sopimattomat viestit. Jokainen terve ymmärtää mikä on sopimatonta. Säännöistä on tietoa alhaalla. Siistiytysi tämä palsta asiallisten tyyppien iloksi.
Kauheeta paskaa
Kaikki pitäisi jäädä tänne ja kaikki pitäisi saada vastuuseen siitä mitä on kirjoittanut, yhtäkään aloitusta ei olisi pitänyt ikinä poistaa ellet ole homo
Vierailija kirjoitti:
nönnönnöö
Kauheeta paskaa
Kielletyt asiat: faktan esiin tuominen valehtelevista viranomaisista.
Vierailija kirjoitti:
olen homo, mutta vain naisille.
blaa....blaa...blaa...
Suosittelen käyttämään sellaisia alustoja, joilla vallitsee sananvapaus.
Vierailija kirjoitti:
Avainsana on terve. Täällä valitettavan monet eivät ole mieleltään terveitä. Juuri he pilaavat ketjut joko poistamalla itselleen epämieluisat tai spämmäämällä.
Poistetut yleensä spämmejä. Ne on nähty sataan kertaan. Tyypillisimmillään typerää kyselyä. Toinen ryhmä epä-älylliset ulostukset. Asialliset hyvä juttu.
nönnönnöö