Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen viettely

Vierailija
06.08.2026 |

Saisinko miehiltä kommentteja.

Olen lähdössä miehen kansa lomalle. Seksielämämme on jo sinällään hyvää, mutta haluaisin jotenkin yllättää.

Mikä voisi olla kiihottava leikki?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet lyhyessä hameessa/mekossa ja sanot ulkona jättäneesi pikkarit pois. Myöhemmin voit ilmoittaa miehelle haluavasi kakkoseen rajuin ottein.

Vierailija
2/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraat semmoisen söpön rent boyn ja laitat sille suupallon, ja kuiskaat miehesi korvaan: "astu kunnolla, minä katson" ja satisfyerit tulille samalla kun vähän tukistat ja läpsit sitä vuokrapoikulia 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylipäätään, miksi kysyt vauva.fi seksipalstalta? Täällä on pelkkiä inceleitä, frigidieitä femakkoja, kauheita pervoja sekä japanilaisia liikemiehiä. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään.

Hyvää seksiä on parisuhteessa, mutta usein huomaan tuoneeni makuuhuoneeseen yhden tai useamman lelun, nisäkkään (matelija/hyönteissex hommat on vielä auki) tai minkälie betonimurskaimen, joka sitten olikin vaimolle liikaa!

Voit saada täältä paskoja vinkkejä. Erityisesti japanilaisilta liikemiehiltä. No, ehkä siihen on syynsä, miksi suurin osa japanilaisista avioliitoista on täysin seksittömiä, mutta ne liikemiehet eivät todellakaan ole!

Vierailija
4/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdet lyhyessä hameessa/mekossa ja sanot ulkona jättäneesi pikkarit pois. Myöhemmin voit ilmoittaa miehelle haluavasi kakkoseen rajuin ottein.

Vìþùn no0b

Tää meni aivan persiilleen jo alusta alkaen.

-Ensiksikin ne pikkuhousut myydään Japaniin sopivasti marinoituneina sen pois jättämisen sijaan

-Pikkuhousuista saaduilla rahoilla hankitaan rent boii, ja hän on se, jonka kakkonen ottaa damagea tällä reissulla

-Vuokrapoika laitetaan kunnon edgetyksen jälkeen ja piiskan voimin siementämään vaimo, jonka jälkeen vaimo istuu tietenkin naamalle ja nuolettaa/ratsastaa itsensä huipulle

-Sitten kutsutaan paikalle kokenut helmenkalastajarouva Runa-San  Okinawalta, jonka erikoisuutena on LIVE-ASMR-simpulankuorten murskaus varpaiden välissä (ei muuten ole halpaa, pikkareita kannattaa myydä useampia). Oikea cocktail salkusta, ja Runa-San stimuloi kaikkien kolmen genitaalit laukeamaan unisonossa, synesteettisessä euforiassa pelkästään ilman värähtelyä hienoisesti simpukankuoria murskaamalla manipuoloiden.

Siemenneste (sitä tulee ja paljon), tähdätään seremonialliseen astiaan, jonka Runa-San vie mukanaan salaiseen temppeliin keskellä Okinawan vaikeakulkuisinta viidakkoa.

Nykynuoret ei osaa vìÿþù mitään taas, kaikki perusjututkin pitää näköjään vääntää rautalangasta. 

Vierailija
5/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tää oli väärä palsta.

Hitto että mulla on ihana mies. Enköhän mä sille jotain keksi.

Vierailija
6/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehen munat lukkoon siveysvyöllä ja sano että lukko saattaa aueta loman lopuksi, jos mies tekee kuten sanot…

Sitten nuoletat itseäsi mielin määrin loman aikana.

Vierailija
7/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mulla on ihan samat pohdinnat kuin ap:lla. 
Itse mietin sitä kautta, että mikä on puolisolle turn on. Jotkut tykkää asuista, jotkut asenteesta, puheista leluista.. 

odotuksen tunnelmaa koen että ois tärkeä luoda, rento tunnelma. Visuaalista kiihoketta jne..

Vierailija
8/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä. 

Hyvä vaimo olet, kun ajattelet asiaa! Olennaista ei ole jokin tietty suoritus, vaan yhteys, ja ylipäätää kiinnostus siitä, mikä kumppania kiinnostaa. Kaikki me olemme erilaisia! Toivottavasti miehesi ajattelee sinua ka nautintoasi myös. Sori, että trollasin, mutta trollisormea vähän kihelmöi 😁

Hyvää lomaa teille! 

P.S. Kunnon spontaani, märkä suikkari kertoo useimmille miehille jo tarpeeksi.

Vierailija
9/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhteessa seksi on jo niin vähissä että paras yllätys esim lomareissulla olisi vaikka se että vaikkapa hotellihuoneen vessasta palatessani vaimo pyllistäisi sängyllä alasti/hepeneissä vieläpä käsillään aukkojaan levittäen. Mutta tällaista tuskin tulee enää koskaan tapahtumaan tämän nykyisen puolison kanssa. 15 vuotta sitten näin oli useinkin esim. jos palasin töistä ja vaimo (silloinen tyttöystävä) oli kotosalla. M44

Vierailija
10/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan japanialaistrollausta. Laatutrolli. Eläydyin. 

Vierailija
11/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin sitä kautta, että mikä on puolisolle turn on. Jotkut tykkää asuista, jotkut asenteesta, puheista leluista.. 

odotuksen tunnelmaa koen että ois tärkeä luoda, rento tunnelma. Visuaalista kiihoketta jne..

No jos pohditaan yhdessä.

Me ollaan jo Kätetty paljon asuja ja roolileikkejä, hierontaa ja leluja, julkisia paikkoja...

Tanssinut en oo, koska en osaa :D

Milä vois olla sellainen sensuelli uus juttu?

Vierailija
12/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita miehen munat lukkoon siveysvyöllä ja sano että lukko saattaa aueta loman lopuksi, jos mies tekee kuten sanot…

Miehen. Tarkoitat varmaan pikku puudelin?

Vierailija
13/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin nappaa todella se, jos vaimo on oikein kiimaisella päällä ja hyväilee kutsuvasti pilluaan sormella tai vibralla silleen pikkuisen huolta purren, katsekontaktin säilyttäen.

Korkkarit tuovat ainakin omalla kohdallani kivan lisämausteen, mutta ne ovat pieni kuriositeetti.

-se japanilainen liikemies 

Vierailija
14/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyh ja pah. Pienimunaisen aisurin puhetta.

Vierailija
15/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä. 

Hyvä vaimo olet, kun ajattelet asiaa! Olennaista ei ole jokin tietty suoritus, vaan yhteys, ja ylipäätää kiinnostus siitä, mikä kumppania kiinnostaa. Kaikki me olemme erilaisia! Toivottavasti miehesi ajattelee sinua ka nautintoasi myös. Sori, että trollasin, mutta trollisormea vähän kihelmöi 😁

Hyvää lomaa teille! 

P.S. Kunnon spontaani, märkä suikkari kertoo useimmille miehille jo tarpeeksi.

Kiitos :)

Suikkari on varmasti ohjelmassa, siitä mies tykkää.

Ongelma onkin se, että tykätään yhdessä niin kaikesta ja ollaan paljon leikitty.

Korkkareita en usein käytä, bongasin ne tuolta yhdestä viestistä, täytyykin ottaa mukaan. Ja tuosta toisessa viestissä olleesta itsensä hyväilystä munkin mies selvästi kiihottuu, ja sellasesta pienestä dominavibasta. Jos vaikka vähän nuoletan jossain jännässä asennossa.

Enköhän mä näistä aineksista hyvän sopan keitä.

Vierailija
16/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan jo Kätetty paljon asuja ja roolileikkejä, hierontaa ja leluja, julkisia paikkoja...

No riippuu siitä, minkä ikäisiä olette, ja mitä vielä kaipaatte. 

Vierailija
17/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ikä liittyy? Ollaan sopivan ikäisiä leikkimään :D

Ei kai me mitään uutta hirveästi kaivata, läheisyys ja nautinto tärkeintä, mutta olisin halunnut yllättää.

Vierailija
18/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ainakin nappaa todella se, jos vaimo on oikein kiimaisella päällä ja hyväilee kutsuvasti pilluaan sormella tai vibralla silleen pikkuisen huolta purren, katsekontaktin säilyttäen.

Korkkarit tuovat ainakin omalla kohdallani kivan lisämausteen, mutta ne ovat pieni kuriositeetti.

-se japanilainen liikemies 

Hah, oot japanialainen tulevina viikkoina syy monen miehen hymyyn. 
Vinkit napattu täälläkin..

Vierailija
19/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai me mitään uutta hirveästi kaivata, läheisyys ja nautinto tärkeintä, mutta olisin halunnut yllättää.

Monen ikäisenä voi leikkiä, joo, mutta 45-vuotiaiden leikki voi näyttää vähän erilaiselta kuin 15-vuotiaiden leikki.

Jos miehesi on avoin uusille jutuille, vain mielikuvitus on rajana. Sekä luiden murtolujuus ja limakalvojen kestävyys. 

Tuo on kyllä jännä dualismi, että samaan aikaan on tosi, että on hyvä, että parit osaavat suhtautua seksuaalisuuteen ennakkoluulottomasti ja uteliaasti. On myös tosi, että lyhyen tähtäimen nautinto on kirjaimellisesti juuri sitä, ja orgasmi on "pieni kuolema" ihan jo aivojen palkintoradoista lähtien. 

Jatkan eri viestissä, koska ihmisten keskittymiskyky nykyään on sellaiset 4 virkettä ja swipe left.

Vierailija
20/22 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen ikäisenä voi leikkiä, joo, mutta 45-vuotiaiden leikki voi näyttää vähän erilaiselta kuin 15-vuotiaiden leikki.

Jos miehesi on avoin uusille jutuille, vain mielikuvitus on rajana. Sekä luiden murtolujuus ja limakalvojen kestävyys. 

Tuo on kyllä jännä dualismi, että samaan aikaan on tosi, että on hyvä, että parit osaavat suhtautua seksuaalisuuteen ennakkoluulottomasti ja uteliaasti. On myös tosi, että lyhyen tähtäimen nautinto on kirjaimellisesti juuri sitä, ja orgasmi on "pieni kuolema" ihan jo aivojen palkintoradoista lähtien. 

Jatkan eri viestissä, koska ihmisten keskittymiskyky nykyään on sellaiset 4 virkettä ja swipe left.

Korvaa seksi sanalla ruoka.

Miten voisin yllättää miehen herkullisella aterialla? 

Jollekin se ateria on kuuma pho, täydellinen châteaubriand avec sejase tai omakase jossain paikassa, jossa itamae osaa hoitaa ne merenelävät pois elävien kirjoista just niin, että kielellä tekee herkkua.

Sori, liikemiehet taas liikkeellä, ei mennä niihin sfääreihin...

Joku semipaska kebab tai lasi vettä maistuu jumalten rohdolta, kun olet ollut pari päivää tetsaamassa. Sama pätee pimppiin ja muihin kivoihin asioihin elämässä.

Joskus sellainen raaka back-to-basics-homma voi toimia, joskus taas sidontaliinat ja neljäs pyörä. Molemmat voivat vahvistaa suhdetta ta heikentää sitä. Itse tiedät kenen kanssa olet suhteessa. Jos et tiedä, kysy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi