Nunna Elisabetin tarina Aavedatassa
Jotenkin kylmääviä heidän jutut, onkohan niissä mitään tolkkua tai haluavatko vain tehdä ohjelmaa ohjelman vuoksi, en ole ainakaan vielä tietoinen siitä, että yksikään kadonnut tai murha/tappotapaus olisi heidän kauttaan saanut mitään vihjeitä eteenpäin ja tutkinnanlinjaan aikaiseksi.
Kommentit (7)
En usko että vain ohjelmaa ohjelman vuoksi tekevät, kyllä uskon että he itse uskovat asiaansa. Ja uskon itsekin henkimaailmaan, ja on joitain kokemuksia. Mutta kyllä se varmasti aika epätodennäköistä on, että mitään käytännön hyötyä rikoksen selvittämiseen niin saisi. Yleensä mitä olen katsonut sekä kotimaisia että ulkomaisia tällaisia paranormaalitutkimusohjelmia, niin ei ne kommunikaatiot yleensä ole niin selkeitä, että saisi tutkinnan kannalta hyötyä. Ja tuskinpa mitään juttua muutenkaan avataan uudestaan siksi, että väitetty aave sanoi Ghost Boxin kautta jotain. Eli itse suhtaudun noihin vaan kiinnostavina ajatuksina siitä, mitä kuolemanjälkeinen voi olla ja miten sieltä voi kommunikoida tännepäin ja vastoinpäin, mutta en oleta että sieltä mitään hyötydataa saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat tehdä ohjelmaa ohjelman tekemisen vuoksi. Noissa tulee mukavasti näkyvyyttä niille katoamistapauksille mutta nämä huuhaa-aavedatapuuhat saisi jättää pois.
No se olisi sitten jo ihan eri ohjelma, ohjelma katoamismysteereistä. Tämä ohjelma on nimenomaan kummittelun tutkimisesta teknisin välinein. Eikä he useimmiten mitään katoamisia tai rikoksia tutki, vaan yrittävät vaan saada jonkinlaisia todisteita laitteillaan paranormaalista aktiviteetista. Itse olen kiinnostunut nimenomaan siitä puolesta, vaikka en varsinaisesti usko aaveisiin ja kuolemanjälkeiseen elämään, mutta olen avoin sillekin mahdollisuudelle että voi ollakin. Eli olen skeptinen, mutten jyrkän skeptinen.
Nunna varmaan kyllästyi luostariin ja lähti jonnekin muualle, esim. Venäjälle. Eikös hän ollut ihan hyväkuntoinen.
Eli jos on elossa, tuskin ghost boxiin juttele :D
Aika huonot viestintäyhteydet kyllä ovat yleensä sieltä toiselta puolelta.
Arvoitus varmaan ratkeaa joskus, mutta tuskin lähivuosina.
Todennäköisesti saanut sairaskohtauksen ja tuupertunut jonnekin! Jäänteitä voi joskus löytyä ja toivottavasti löytyy!
Haluavat tehdä ohjelmaa ohjelman tekemisen vuoksi. Noissa tulee mukavasti näkyvyyttä niille katoamistapauksille mutta nämä huuhaa-aavedatapuuhat saisi jättää pois.