Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mä teen palautteen jonnekin taholle, joka liittyy asuinympäristöön, asuintaloon, niin minkähän ihmeen takia

Vierailija
06.08.2026 |

se palaute päätyy talossa eräiden muiden asukkaiden käsiin!

Näillä ei nyt tässä suoranaisesti ole mitään tekemistä sen asian kanssa josta palaute meni?

Sitten nää mölyää siitä, että yks palautteeseen en laittanut puhelinnumeroani - miksi laittaisin, varsinkin jos se palaute päätyy niiden tiettyjen asukkaiden käsiin, ja kaks sähköpostiosoitteeksi laitoin sellaisen jota käytän tapauksissa joissa on mahdollisuus saada markkinointi- tms. postia - mutta siis se sähköpostiosoite oli kuitenkin oikea osoite!

Niin, miksi se palaute päätyy noitten käsiin. Asia ei liittynyt heihin millään tavalla! Siksikö, että palaute liittyi heidän kavereidensa tekemisiin, siksikö?

Ja mölyävät siis sitten siitä, että on em. seikat siinä palautteen lähettäjän yhteystiedoissa!

Jollekin kriminaaliluonteiselleko pitäs kertoa puhelinnumerot, virallisempiin asioihin tarkoitetut sähköpostiosoitteet ja niin edelleen!

Kriminaaliluontinen itse asuu talossa anonyymina!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kokemusta on siitäkin että kun laittaa huoltoyhtiölle viestiä sellaisista asuntoon liittyvistä asioista, jotka ovat taloyhtiön vastuulla, ja joista siis pitää laittaakin palautetta, niin näistäkin sitten ruvetaan mölyämään! Jos seikka kuuluu taloyhtiön vastuulle ja siitä on ilmoitettava, niin mikäs häiritsee mölyäjää? Mikä!

Minä en tosiaankaan ymmärrä, mikä näitä kaheleita vaivaa!

Yhdessä asunnossa vaihdettiin asunnon ulko-ovi... siis se ovi rappuun päin... No, siitäkin taisi joku tulla kateelliseksi, hänellä kun on asunnossaan kärsineen näköinen ovi. Tiedä sitten miten sen vaihdetun oven maksaminen meni...

Näin täällä, mites teillä!

Jos esim. pistorasia alkaa vaikuttaa epäilyttävältä, niin kuuluuko asiasta ottaa yhteyttä huoltoon, eikö nää sähköt ole taloyhtiön vastuulla. No, mut siis.... 

EN YMMÄRRÄ NÄITÄ PÖLVÄSTEJÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi