Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi metsänhoitamisesta maksetaan enemmän kuin sairaanhoitamisesta. Metsänhoitaja saa parempaa palkkaa kuin sairaanhoitaja.

Vierailija
06.08.2026 |

Todella omituista toimintaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että metsuri joka niitä metsänhoitotöitä tekee saa sun mielestä enemmän palkkaa kuin sairaanhoitaja? Mitäs jos kävisit kokeilemassa millaista hommaa metsurin työ oikeasti on.

Vierailija
2/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla urbaanilegenda sairaanhoitajien huonot palkat. Tosi monella alalla on pienemmät palkat, kuten vaikka varhaiskasvatuksen opettajilla, pelastajilla ja poliiseilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että metsuri joka niitä metsänhoitotöitä tekee saa sun mielestä enemmän palkkaa kuin sairaanhoitaja? Mitäs jos kävisit kokeilemassa millaista hommaa metsurin työ oikeasti on.

Käypä itse kokeilemassa sairaanhoitajan työtä. Joka potilaan kohdalla olet vastuussa hengestä, et mistään puusta. Väärä lääke tai annostus ja se on siinä.

Vierailija
4/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsurin työ ei ole metsänhoitotyötä.

Vierailija
5/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä itse kokeilemassa sairaanhoitajan työtä. Joka potilaan kohdalla olet vastuussa hengestä, et mistään puusta. Väärä lääke tai annostus ja se on siinä.

Minä olen kokeillut, viime vuosituhannella kun hoitajien palkat oli vielä huonoja. Metsurin hommia en olisi jaksanut..

Vierailija
6/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänhoitajalla on yliopistotutkinto. Kaikki eivät tätä tiedä, mikä sinänsä on outo juttu.

Vierailija
7/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut molemmissa ammateissa. Metsurin työ on fyysisesti raskasta, sairaanhoitajan työ henkisesti. Näitä ei ehkä voi ihan täysin vertailla, sillä kuormitus on täysin erilaista.

Vierailija
8/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla urbaanilegenda sairaanhoitajien huonot palkat. Tosi monella alalla on pienemmät palkat, kuten vaikka varhaiskasvatuksen opettajilla, pelastajilla ja poliiseilla.

Jos mielestäsi 2850e Tampereella yliopistosairaalan polilla on iso palkka, niin siitä vaan. Hoitajien suurehkona pidetty palkka muodostuu lisistä, koska potilaat eivät öisin, sunnuntaisin ja iltaisin lopeta sairastamista. Puut kyllä pysyvät metsässä vaikka iänkaiken.

Itse en ikinä hoitaisi suomalaisia. Niin kiittämätöntä porukkaa kerta kaikkiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän