6 vuotta yksin ulkoillen ja matkustellen
Kommentit (30)
Aika moni meistä on yksin ja/tai yksinäinen. Joku vapaasta tahdosta, joku tahtomattaan. Minä haluan elää yksin ja olla introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Mäki matkustelen mieluummin yksin tai en siis yksin vaan 2 koiran kans.
No joku raja sentään, koirien kans pattayalle?
Kyllä ymmärrän ladyboyt sun muut, mutta tuota en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäki matkustelen mieluummin yksin tai en siis yksin vaan 2 koiran kans.
No joku raja sentään, koirien kans pattayalle?
Kyllä ymmärrän ladyboyt sun muut, mutta tuota en.
Äsh, tosi huono, petraa! Mene sinä Pattayalle vaikka äitisi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yksin matkusteluhan on ihan parasta. Haluaisin itsekin matkustella paljon useammin yksin, mutta se ei ole puolisolle ok.
Sama täällä. Mies on suorastaan loukkaantunut, kun yritän päästä yksin reissuun. Hän tykkää myös matkustaa, mutta mä niin tykkään olla yksin. Olen ratkaissut sen niin, että välillä teen pidempiä matkoja ja olen osan yksin ja mies tulee osaksi reissua seuraksi. Se on käsittämätöntä, kuinka rentouttavaa on olla ihan itsekseen jossain helpossa paikassa. Nukkua aikaisin, herätä auringonnousuun, mennä syömään, kun itsellä on nälkä ja syödä tasan siinä ravintolassa kuin itselle sopii. Ei tarvitse puhua kenellekään. Voi vain lukea, kuunnella podcasteja, tehdä ristikoita jne. Vuosi sitten olin aikuisten lasteni kanssa reissussa ja ne tykkäsi liikkua kaksin, kun heille on enemmän huvia shoppailu ja mä taas haluan koluta nähtävyyksiä. En kyllä käsitä mennä yhteen maailman upeimmista kaupungeista ja notkua jossain ostarilla, kun vaihtoehtona on ihmiskunnan hienoimpia luomuksia. No, ihan sama. Kiertelin yksin kaikki paikat, nautin niistä, söin yksin terassilla ja näin lapset vain ohimennen aamupalalla ja illalla kävivät huoneessa moikkaamassa. Oma huone tietysti mulle. Se on luksusta.
Aikaisemmin kävin pitkilläkin vaelluksilla yksin, mutta pari läheltä-piti -tapausta ja opin, että samanhenkinen kaveri on tärkeä turvallisuustekijä. Silti, vaikka minullakin on koirat mukana, 3kpl.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin kävin pitkilläkin vaelluksilla yksin, mutta pari läheltä-piti -tapausta ja opin, että samanhenkinen kaveri on tärkeä turvallisuustekijä. Silti, vaikka minullakin on koirat mukana, 3kpl.
Mitä pelkäät? 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäät? 😱
Mitäpä luulet? Mörköjä tietty.
Voisin kyllä pitää yksin matkustamisesta. Kiireettömyydestä, siitä ettei tartte tehdä kompromisseja.
Ihan joka paikkaan ei kande mennä yksin.
🥹🌹