Minä en ainakaan munaani näytä julkisissa saunoissa.
Uimahallit homoja ja ahditelijoita täynnä kuitenkin joten en ole käynyt uimassa jos pitää olla ilman uimahousuja saunassa. Siellä lapsiakin joten on hyvä päätös pitää uimahousut jalassa.
Kommentit (36)
Tampereella muistaakseni on uimahalli johon saa tulla saunaan uimavaatteissa.
Mitäpä siinä nysässä olisi edes katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena, keneltä on syövän vuoksi rinta muodottomaksi leikattu, en suostu sitä esittelemään enkä uteliaille ja tunkeileville katseille ja kysymyksille paljastamaan.
Ei kukaan kysy, on muitakin syövän sairastaneita.
Höpö, höpö. Tekee siinä löylyn ovella heti helikopterin. Sitten kysyy mitä söpöläisille kuuluu, niin saa olla yksin ihan rauhassa.
Pääsiäisenä naiset kerää ne kuitenkin, onhan sulla soulm8te
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näyttäisit, jos olisit varustettu kunnon kullilla. Prinssinakki on ihan eri asia!
Ei välttämättä. Ainakin nudistien piireissä tuntuu olevan 90% miehistä poikkeuksellisen pienimunaisia. Silti haluavat kovasti itseään esitellä.
No jos on kovin iso niin saa katseita koko ajan.
Jos sulla on iso niin mitä välii, oisit vaan ylpee et miehetkin ihailee?
Vierailija kirjoitti:
Varokaa homppeleita, niitä on joka puolella!
Miten tämä on mahdollista? Kiinnostuuko joku vielä naisista?
Se uimahousu sua auta jos Mustafa päättää Hassanin kanssa alistaa sut ja korkata peräröörin Allahin nimeen
Jätetään uimahallit AP:lle ja maamuille niin voitte keskenänne totutella siihen ketkä tulevaisuudessa määrittelevät vallan.
Mutta naisille kuitenkin vilauttelet.
Joo, me ollaan kaikki niin uniikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä ennenkin ollut.
Sam ny näi suoraa että elekää tuluko tyrykyttää taas sitä Tynkkyse homoutta tähä. Kaikki tietää että se o vihervassarimedioitte valleita.
Vierailija kirjoitti:
Homppelit on kivoja!
60+ setämiehet käyvät uimahalleissa usein vain suihkussa ja saunassa kyyläämässä miehiä ja poikia. Nyt on sitten raivo päällä, kun ei voi nähdä uimahousujen takia pipuleita. Itse lopetin uimahallissa käynnin näiden kyylien takia, kun täytyy suihkuunkin tulla kyyläämään.