Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juurihoidosta. Osaisko kukaan auttaa?

Vierailija
24.05.2007 |

Mulla siis aloitettiin eilen juurihoito poskihampaaseen eli siinä on nyt se väliaikainen paikka. Voiko sillä purra ihan normaalisti? Kun tuntuu että se ottaa koko ajan kiinni ylähampaisiin ja on muutenkin enemmän koholla, kuin vanha paikka. Hammas on myös tosi arka. Se lienee normaalia.

Ja milloin tuon puudutuksen pitäisi lakata? Illalla laitettiin ja mulla on vieläkin kieli ihan puutunut. Itse en enää muista, kun edellisestä paikkauksesta on 14 vuotta aikaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös juurihoito kesken ja lääkäri sanoi et sillä pureskelua kannattaa vältellä. Puudutus mulla on lakannut jo parin tunnin päästä. Ihmeen kauan sulla kestää.

Vierailija
2/4 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pidät paikkaa liian korkeana niin purenta on viturallaan ja siitä voi tulla kaikenmoista ongelmaa, lisäksi kun hammas on liian korkea niin juuret/hermot/tms voi tulehtua.

ja oudolta kuulostaa että puudutus vaikuttaa vieläkin, milläs puoskarilla sitä on käyty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuskin ne hermot siitä ainakaan enempää vaurioituu, kun ne on eilen rassattu pois. Hammas on siis kuoletettu. Uusi aika mulla on vajaan kolmen viikon päästä, että kyllä mä ajattelin tällä sinne saakka pärjätä. Täytyy vaan pureskella toisella puolella tai elää muutama viikko pehmeällä ruualla.

Ap.

Vierailija
4/4 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliaikaista paikkaa matalammaksi, kannattaa käydä, turhaa vaivaa seuraavaan käyntiin saakka!!