Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan sairasta, että jotkut eivät "pysty" puhumaan puhelimessa

Vierailija
04.08.2026 |

Mitenkähän elämänhallinta noin muuten?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta en halua. Ja on varmasti parempi elämänhallinta kuin useimmilla sellaisilla, jotka ei pysty olemaan olemassa ilman että häiriköi muita puhelimessa. 

Vierailija
2/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauksia on monenlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, olen aspa ja juttelen puhelimessa 8 tuntia päivässä joten en todellakaan enää vapaa-ajallani keskustele kenenkään kanssa.

Vierailija
4/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää puhua puhelimeen. Jännittää myös soittaa uusiin numeroihin. Tuntemattomiin en vastaa

Vierailija
5/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan vain ollessani yksin. Jos on toisia läsnä, niin sitten vain viestittelen. 

Vierailija
6/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt puhelimeen puhumisesta. Sitoo sinut puhumaan jollekulle joka ei ole läsnä.

Vierailija
7/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linjoja kuunnellaan ei kandee puhua puhelimessa!!!

Vierailija
8/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-koleerikko taas kuvittelee liikoja itsestään. Sinä häiriköit muita jutuillasi, mutta niin ei ole kaikilla. Jätäpä sellaiset rauhaan, jotka eivät halua kuunnella juttujasi!

Vierailija
9/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa, osa huutaa puhelimeen kuin hullu. Varsinkin se pikimusta porukka.

Vierailija
10/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukavinta vaihtaa kuulumisia tiiviisti tekstiviesteillä ja sopia tapaamiset kasvotusten. Puhun mieluiten puhelimeen vain silloin kun olen rauhassa kotona aivan kuten lankapuhelimien aikaan. Minua ei kiinnostaa kailottaa kännykkään omia yksityisasioita esimerkiksi ruokakaupassa tai bussissa. 

Kun toisen ihmisen kanssa juttelee saman pöydän ääressä, kommunikaatio on huomattavasti tehokkaampi, sillä huomattava osa viestinnästä on luonteeltaan ei-sanallista. Ihmisen eleet, ilmeet ja äänensävy kertovat usein enemmän kuin pelkät valitut sanat. Se auttaa kertomaan mm. vitsaileeko joku puhuja vai onko hän täysin vakavissaan.

Vierailija
11/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, olen aspa ja juttelen puhelimessa 8 tuntia päivässä joten en todellakaan enää vapaa-ajallani keskustele kenenkään kanssa.

Mitä tarkoittaa aspa?

Vierailija
12/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taitava multitaskaaja jos kykenee keskustelemaan puhelimessa toisaalle, ja hoitamaan asioita toisaalle yhtä aikaa ja pitämään silmällä vielä vilkasta taaperoa, sekä hoitamaan oksentavaa ja matolle ripuloivaa koiraa. 

Vierailija
13/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta nykyään puhun enemmän Whatsappissa. On nääs niin pitkiä puheluita. Neljän tunnin mittaiset ja sitä pitemmätkin puhelut ovat melko yleisiä.

Vierailija
14/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa aspa?

Aivan Saa^anan PAs^a

Vierailija
15/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tykännyt puhelimeen puhumisesta. Sitoo sinut puhumaan jollekulle joka ei ole läsnä.

Minua asiakkaana esimerkiksi ärsyttävät ne tyypit ruokakaupan jonossa, jotka eivät ota minkäänlaista normaalia kontaktia kassahenkilöön vaan jatkavat vain kännykkään puhumista aivan kuin tätä ei olisi olemassa. Semmoinen pieni kohteliaisuus ei maksa mitään. 

Vierailija
16/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ollut vielä 20v sitten kenelläkään sitä ongelmaa. 

Vierailija
17/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa aspa?

Asko paananen

Vierailija
18/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu ihmiselle, ilman että näen heidän kasvot ja kehonkielen.

Vierailija
19/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heil sentään saattaa olla oma elämä, toisin kuin ap:lla

Vierailija
20/40 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat pitää asiat sairaina, jotkut haluavat pitää asiat terveinä

Jokaisella on omalaatuinen tapa nähdä mielipiteensä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi