Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet tämmöisen sosiaalityöntekijän käytöksestä?

Vierailija
04.08.2026 |

Meillä oli palaveri muistisairaan äitini takia, joka siis istui isäni vieressä. Paikalla oli myös pari sairaanhoitajaa. Tuo sosiaalityöntekijä tuli paikalle viimeisenä ja kun näki isäni, niin tervehti ja sanoi, että oletpa sinä pitkä komea mies ja että jos olisit vähän nuorempi, niin minun silmä olisi varmasti sinussa ja jatkoi tuota keimailua ja vouhotusta vielä hetken ja oikeastaan koko tuon tapaamisen ajan jollain tasolla. Tyyppi oli virolainen, joten puhe vähän kökköä, mutta onko tuo nyt ihan asiallista käytöstä äitini istuessa siinä vierellä. Minua hän taas dissasi ja kun minulla oli isälle asiaa, niin tuo nainen kehotti minua menemään pois kun he juttelevat, vaikka siis minulla omaisena oli yhtäläinen oikeus siinä keskustella. Sitten vielä kun isältä oli jäänyt puhelin muualle ja sanoin isälleni, että voin käydä hakemassa sen, että missähän se on, niin tuo sosiaalinainen huusi minulle, että etsi. Minusta tuollaisessa tilanteessa, kun ollaan sairaan omaisen asioita hoitamassa ja miettimässä jatkoa ja muutenkin herkillä, niin tuollainen käytös viranomaisilta ei ole ok. Vit*uttaa vieläkin. Lopulta kun palaveri oli ohi, niin hän ryntäsi halaamaan isääni innoissaan. Sitten tuli minun luokseni ja työnsi jäykästi käden käteltäväksi. No, en olisi tuota halannutkaan, että hyvä niin. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ehkä kielimuuri? 

Vierailija
2/2 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsikö on omaishoitaja, et sinä? Luonnollisesti sossuja kiinnostaa se henkilö, jonka varassa äitisi pääasiassa on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi