Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivitin liittymiä

Vierailija
04.08.2026 |

Tekeekö Telia niin että laittaa kytkentämaksun kun päivittää liittymää? Olen saamassa oudon ison laskun Telialta kun päivitin liittymiäni. Olin jo kerran yhteyksissä Teliaan ja nyt tarkistin tilanteen. Summa ei ole muuttunut. Asiakaspalvelija väitti että AI tekee noin. Laskun summa ei ole välttämättä se mitä väitetään. Alkaa jo oikeasti hermostuttamaan. Ja miksi he laittaisivat vanhalle asiakkaalle kytkentämaksun? Olen harkinnut operaattorin vaihtoa. Ei ole todellakaan ensimmäinen kerta kun tappelen Telian kanssa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia lla ihmenumerot

Vierailija
2/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän liittymämuutoksesta tulee  se avausmaksu. Näin elisallakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tympeää jos ja kun on näin. Olen ollut kauan Telian asiakas. Omaa hölmöyttä kun en vaan irtisanoutunut. Uusia asiakkaita palkitaan, ja vanha asiakas ei ole mitään. Tää vaan johtaa siihen, että ihmiset vaihtelee jatkuvasti operaattoreita. P.S: Tietääkö kukaan hyvää operaattoria? Ap

Vierailija
4/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella tympeää jos ja kun on näin. Olen ollut kauan Telian asiakas. Omaa hölmöyttä kun en vaan irtisanoutunut. Uusia asiakkaita palkitaan, ja vanha asiakas ei ole mitään. Tää vaan johtaa siihen, että ihmiset vaihtelee jatkuvasti operaattoreita. P.S: Tietääkö kukaan hyvää operaattoria? Ap

Itse vaihdoin juuri Telialle, kun Elisa pompautti 4g hinnan 36,99 euroon. Telia tarjosi 5gn hintaan 22,99. 

Vierailija
5/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä se on kun ei lueta sopimuksia. Tyhmästä päästä kärsii.

Vierailija
6/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, juuri vaihdoin Telialla liittymästä toiseen. Muutos maksoi 9€, mutta ei paljon haittaa, uusi liittymä kun on 6,99€/kk halvempi niin äkkiähän tuo on kuitattu.

Vierailija
7/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on telian 50M, riittää meikäläisen keikarointiin :) Ainoa siinä on, et jos tulee jotain isompia päivityksiä, niin kestää .....

Suutahdin ja otin dna:n prepaidin 1kk:si, 100M. Se dna on yhtä nopea (siis hidas) kuin tuo telian 50M. Mietin, et mistähän sekin johtuu, ennen oli ykkösluokkaa; mastokin näkyy ikkunasta. Tulin siihen tulokseen, et dna:n verkossa niin paljon lisääntyneet käyttäjät - Moi myy liittymiä halvalla ja siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme