Sain ensimmäisen eläkkeen
3.8 ja se on2145€(netto)
Kuinka paljon on teidän Eläke?
Kommentit (24)
En ole vielä eläkkeellä mutta en ole ikinä edes töissä ollessa tienannut noin paljoa :(
Paljonko on brutto ja kauanko olit töissä?
Tuleva eläke näyttäisi olevan 240 euroa, mutta kun eläkeikä koittaa voi olla ettei ole enää eläkejärjestelmää.
Vierailija kirjoitti:
3500 eur ja 40v olin töissä. Ap
Nytkö vasta ????? Ite oon saanu sitä jo täytettyäni 15 v, nyt olen 50-v nainen. Että silleen. En kerro muuta.
Jään ensi vuonna, tulee olemaan noin 1900,veroprosenttia vielä tiedä.
1900 netto, hyvin pärjää kun on velaton ja asuu omistusasunnossa, eikä ole ainakaan vielä lääkemenoja, niinpä voin tukea lapsiani tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ollut hyvä palkka, keskimäärin kuutisen tonnia nykyrahassa per kk työurasi aikana.
Minulla on neljä pientä eläkettä: pieni työeläke, kaksi pientä määräaikaista vapaaehtoista eläkettä ja pieni taiteilijaeläke, yhteensä n. 3000e/kk netto. Ennakonpidätys 25 %.
3.8. ja se on 2145€ (netto).
Kuinka paljon on teidän eläke?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Brutto 2745€,oli töissä 38v
Oikea ap
Mulla netto on alle 1500 euroa. Olin 50 vuotta työelämässä, joista alle 23 vuotta tienatut tulot 9 vuotta) eivät kasvattaneet eläkettä. Menin töihin alle 14-vuotiaana. 3 äitiyslomaa, 2 vuorotteluvapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ollut hyvä palkka, keskimäärin kuutisen tonnia nykyrahassa per kk työurasi aikana.
hahahahahahhaah varmana joku jolla on ollu moinen palkka, kirjoittelee täällä!
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä eläkkeellä mutta en ole ikinä edes töissä ollessa tienannut noin paljoa :(
Miten voi olla? Aina kun täällä on palkkakysely niin kukaan ei tienaa alla 5000e.
Mulla eläke tulee olemaan bruttona jotain 2700-2900 euroa. Jos siis saan olla vielä työelämässä mukana tulevat 6 vuotta ennen eläkeikäni alkamista. Netto tuosta summasta tulee olemaan hiukan päälle 2000 euroa. Sillä täytyy pärjätä ja sijoitusvarallisuudella, jota on nippa nappa 100 000 euroa.
Teitkö itse verokortin? Oliko vaikeaa? Mulla palkanlaskenta vetkuttaa viimeisten palkkojen määrän laskemista, kun lomarahoja kuitenkin on kertynyt tämänkin vuoden aikana. Syyskuussa alkaa eläke.
Minulla ei ole kuin 1322