Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kukaan HALUTA naista jolla raskausarpia?!

Vierailija
23.05.2007 |

tämä varmaan kuuluisi seksi-palstalle, mutta siellä on kovasti hiljaista joten kysyn täältä. Jäin yh:ksi jokin aika sitten ja nyt mietin että onkohan seksielämä minun kohdaltani historiaa. Peppu ja tissit ovat hyvät, mutta koko vatsa raskausarpien peitossa. Läskiä ei ole, mutta löysää ihoa senkin edestä. Luulisin että tämän masun näkeminen tappaa toisen osapuolen seksihalut sekunnin sadasosassa... :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sais helposti pois kun neekeristäkin saadaan valkoihoinen (M. Jackson)

Vierailija
22/27 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ainakin auttanut mua hyväksymään raskausarvet. Mietinkin että ehkä mun ei tarvitse tatuoida lapsen nimeä ihooni kun mulla on ne arvet kumminkin aina muistuttamassa mun pienestä rakkaasta tytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi

Vierailija
24/27 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä jotka eivät ole pinnallisia. Esim. oma mieheni on sanonut raskausarvistani että " ne ovat niitä eletyn elämän jälkiä"

Vierailija
25/27 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mies ei halua semmoisena kun on, niin saa luvan lähteä kalppimaan..siis jos ei jotain raskausarpia kestä..ja jos pidempi suhde, niin väkisinkin näkee naisen ilman meikkiäkin yms.

Ja tuohan on totta, et usemmiten ne arvetkin haalenee ajan myötä.

Luulis kans, että älykäs mies tajuis kunnioittaakin naista, kun miettii mistä ne arvet yleensä tulee(raskaus--> lapsi) ja mitä nainen on saanut kokea niiden arpien eteen..

Vierailija
26/27 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on aina ollu riippu tissit joissa arpia, en tajunnut hankkia rintaliivejä nuorempana kun kukaan ei sanonu että sellaiset pitäisi olla. Hyvin isot reidet ja perse (selluliittiä) ukko kuulemma tykkää ku on mistä ottaa kiinni. Ja viime syksyisen lihomisen myötä on tullu vielä mahaan raskausarpia. Vois kai sitä jotakin yrittää niille tehdä mutta ku on niin laiska. :) Mitä sitä jos ei terveyteen vaikuta ja jaksaa liikkua.. Vaateitakin löytyy.

Vierailija
27/27 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä :), kuten aina sanotaan.

Tuskin kuitenkaan nyt olet sänkyyn ihan heti kättelyssä ryntäämässä ja tutustuttua ei kyllä luulisi raskausarvilla olevan suurta merkitystä.

Minulla on suonikohjuja, maha löllöttää jne, mutta eipä tuo näytä puolisoa häiritsevän :). Kun tapasimme, olivat suonikohjut ja löllöt jo olemassa, samoin kuin kaksi lasta. Eikä se näyttänyt silloista sinkkumiestä häiritsevän, ei silloin eikä nytkään. Vaikka itse olikin siihen aikaan (12 vuotta sitten) pelkkää kiinteää lihasta *huoh, vajoaa nostalgiaa*.

Yhtä lailla minä haluan miestäni tätäkin nykyä, vaikka kiinteän lihaksen tilalla ja lisäksi löytyy myös mahamakkaraa sun muuta =).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi