Mitä 50 täyttävälle miniälle?
Kommentit (34)
Et sitten voi kysyä miniältä itseltään ?
Moottoripyörä jos ei jo ole. Jos on niin lahjakortti EMC tai Hanx.
Sinähän miniäsi tunnet (toivottavasti), me emme.
Kun itse täytin 50, anoppini sanoi että osta itsellesi joku mieleinen vaate, saa olla miten kallis tahansa, hän maksaa. En sitten kuitenkaan löytänyt mitään vaatetta, josta olisin tykännyt, joten jäi se lahja lunastamatta. Seuraavana syntymäpäivänä sain seteleitä kirjekuoressa.
Mistähän se miniä pitää? Itse olisin kovasti ilahtunut ihan vaan yhteisestä illanvietosta vaikka hyvän ruuan parissa. Anoppi kuoli kun olin 30 ja appiukko kun olin 44. Omat vanhemmat oli tuolloin vainajia jo myös. Että sitä yhteistä aikaa, koko perheen kesken. Se olisi ollut kiva.
Tuo on paha. Tuon ikäinen usein vihaa jo koriste-esineitä ja hankkii kodin tekstiilit mieluiten itse. Onko millainen budjetti. Älykellon saisi ehkä satasella tarjouksesta. Tuon ikäisenä olisin arvostanut myös kuntoiluun tai retkeilyyn liittyviä juttuja. Joku tasapainolauta tai stepperi ...
Nirvanan Bleach-albumin demoversio ja/tai Movetronin Romeon ja Julian musavideo VHS-formaatissa. Prahaan, Goalle matkalippu tai vaihtoehtoisesti Rakkautta ja Anarkiaa-leffafestareille - myös inkahuppari kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten voi kysyä miniältä itseltään ?
Minä vastaustan näitä. Lahjan valitsee antaja ja sen pitää olla yllätys. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Kysypä vaikka pojaltasi.
t: Mummo
Ei kun mieti itse mieluiten. Että se on aidosti sinulta. T. Miniä
Ajattelin muutamassa satasessa pysyä. Kaitpa annan sen rahana, lahjakortit ei välttämättä satu oikeaan paikkaan.
Minä sain kauniin rannekorun, joka sopi hyvin yhteen muiden korujeni kanssa. Anoppi oli selvästi tarkkaillut, millaisia koruja käytän arjessa, ja osasi hankkia samantyylisen rannekorun. Pidän siitä todella paljon :-)
Joku ihana parfyymi, suklaata ja tietysti rahaa. Pitäs kelvata.
Museokortti