Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut kiva päivä?

Vierailija
03.08.2026 |

Mitä teitte?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ihan turhan hässäkkää töissä.

Vierailija
22/26 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva. Ensimmäinen lomapäivä ykköstyöstä, kakkosduunissa olen tällä lomalla mutta se ei menoa haittaa. Kävin puolison kanssa kahvilassa istumassa (kahvit ja särpimet kahdelle 7€), hain rautakaupasta tarvikkeita pihatöihin ja niissä pihatöissä olin loppupäivän. Kun lopulta tulin sisälle istumaan ja tuumasin etten tee enää mitään niin katsahdin kelloo ja tajusin että olin näppäilly omia puuhiani vain 10min vähemmän aikaa kuin tuota ykköstyötäni ja sain tosi paljon aikaan. normaalipäivinä en oikein saa mitään aikaiseksi kotona kun noiden kahden työn välissä oleva aika on niin lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan on, verrattuan normipäivään. Töissä tuli vastaan yllättävä vaikeus tietokoneiden kanssa, mutta sain sen ratkaistua. Töissä oli muuten tavallista viihtyisämpää kun suuri osap purukkaa on vielä lomilla. Sai hoidettua omia töitä ilman että joku oli kitisemässä että tee minun puolestani tämä homma kun en itse osaa / jaksa / viitsi / ei kuulu toimenkuvaan.

Vierailija
24/26 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan oikeinkin kiva, vaikka tuli jännitystäkin saatua, kun marjapaikkaa etsiessä tuli ajettua semmoista kinttupolkua, kun kuvitteli olevansa ihan eri paikassa.

Pelotti, että joku tulee vastaan eikä mistään peruuttamisesta kyllä tulisi mitään ja sitten kun tajusi, ettei edes tiedä missä ollaan ja miten surkeaa se tuleva pätkä voikaan olla niin tuli kyllä mentyä hitaasti ja silti Bemarin pohja kolahti kerran isossa lammikossa.

Tuli tunne, että viis niistä mustikoista.

Säästö itse kerätyistä marjoista ostomarjoihin verrattuna: 5 euroa.

Kustannuspuolelle bemariin uusi akkusarja pohjaan kolahtamisen seurauksena: 50 tuhatta euroa.

Nettosaldo päivälle. -49.995 euroa.

Vierailija
25/26 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan oikeinkin kiva, vaikka tuli jännitystäkin saatua, kun marjapaikkaa etsiessä tuli ajettua semmoista kinttupolkua, kun kuvitteli olevansa ihan eri paikassa.

Pelotti, että joku tulee vastaan eikä mistään peruuttamisesta kyllä tulisi mitään ja sitten kun tajusi, ettei edes tiedä missä ollaan ja miten surkeaa se tuleva pätkä voikaan olla niin tuli kyllä mentyä hitaasti ja silti Bemarin pohja kolahti kerran isossa lammikossa.

Tuli tunne, että viis niistä mustikoista.

Säästö itse kerätyistä marjoista ostomarjoihin verrattuna: 5 euroa.

Kustannuspuolelle bemariin uusi akkusarja pohjaan kolahtamisen seurauksena: 50 tuhatta euroa.

Nettosaldo päivälle. -49.995 euroa.

Enhän minä niitä marjojakaan saanut poimittua riitti, kun pääsin lopulta pois sieltä ryteiköstä.

Vierailija
26/26 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päivä hengissä ja terveenä on lahja. Toki välillä vit_uttaa pienetkin asiat, kuten tänään paskat nettipankit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi