Miksi antinatalismi tälläkin sivustolla tulee vihervasemmalta?
No koska ne ihmiset ei tähtää ylöspäin. Liittynee omaan taipumukseen tuntea negatiivisia tunteita, joka ne diagnosoidutkin mt-ongelmat aiheuttaa.
https://x.com/pbyrokraatti/status/1683387902888116224
Kommentit (15)
Natalismi? Opettele Venäjän musikka suomen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Igor! Sun kääntäjä pätkii?
Tekoäly ehdottaa sanoja lapsenvastaisuus ja lisääntymisvastaisuus.
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigorilla taas jännäkakka kurkkii, kun huomisella lähtö äitivenäjän turvaajaksi donbasiin. Oli sentään lievästi savuvahingoittuneet bodybägit miinus viisikymmentä, omassa wildberriesissä. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigori nappas heti kolme.
Antinatalismi, ihmisten ei tulisi lisääntyä ja syntyminen on paha asia. Aate perustuu ajatukseen kärsimyksen välttämisestä ja elämän riskeistä.
Vierailija kirjoitti:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigorilla taas jännäkakka kurkkii, kun huomisella lähtö äitivenäjän turvaajaksi donbasiin. Oli sentään lievästi savuvahingoittuneet bodybägit miinus viisikymmentä, omassa wildberriesissä. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigori nappas heti kolme.
Sun pitäs varmaan itse miettiä, miksi sinusta kaikki liittyy nykyään Venäjään? Oiskohan vika siellä päässä? Pun intended.
Onko osa samaa ongelmaa itse asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Antinatalismi, ihmisten ei tulisi lisääntyä ja syntyminen on paha asia. Aate perustuu ajatukseen kärsimyksen välttämisestä ja elämän riskeistä.
ei se natsì-iigor tuolla osaa niin vaikeita sanoja, kun sillä on mielessä vain nationalismi
Koska vasemmisto haluaa tuhota kaiken länsimaisen ja perinteisen. Perinteiseen naisen elämään kuuluvat perhe ja lapset. Näistä asioista on nyt tehty pahoja. Perheellinen nainen (ja mies) ajattelee ensi sijassa oman perheensä etua eikä jaksa vouhottaa vallankumouksesta. Yksityisomistuskin alkaa näyttää hyvältä vaihtoehdolta. Ei sellaisella ajatusmaailmalla kommunistista utopiaa perusteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäs varmaan itse miettiä, miksi sinusta kaikki liittyy nykyään Venäjään? Oiskohan vika siellä päässä? Pun intended.
Ai minusta liittyy venäjään? Jonka kolttosten takia 1.6 miljoonaa omaa kansalaista on koivet oikosena, plus Ukrainan puolustajiakin tuhansia? Voiko tuolla olla asian kanssa jotain yhteyttä? Mutta toki, jos olet seurannut pelkästään venäjän teeveen uutisointia, niin sulla voi olla asioista kovin erilainen kokonaiskäsitys.
Vierailija kirjoitti:
Ja lähteenä taas X :D
Kaikki merkittävimmät poliitikot kuten Saksan liittokansleriovat x:ssä. Ovatko heidän kirjoituksensa siellä jotenkin epäluotettavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai minusta liittyy venäjään? Jonka kolttosten takia 1.6 miljoonaa omaa kansalaista on koivet oikosena, plus Ukrainan puolustajiakin tuhansia? Voiko tuolla olla asian kanssa jotain yhteyttä? Mutta toki, jos olet seurannut pelkästään venäjän teeveen uutisointia, niin sulla voi olla asioista kovin erilainen kokonaiskäsitys.
Parikymppisen lapsellisen penskan höpötystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei se natsì-iigor tuolla osaa niin vaikeita sanoja, kun sillä on mielessä vain nationalismi
niitä natsuja löytyy juurikin sieltä ukrainasta. niitäkö tarkoitit?
Ja miksi siihen ideologiaan kuuluu että biologia ja lisääntyminen jotenkin alistaa naista?