Ufo kokemuksia
Onko teillä ufoista henkilö kohtauksia kokemuksia? Minulla on useamman kerran, fufora rankkasi kokemukseni aidoksi ufon kohtaamiseksi.
Kommentit (30)
Joku ennustaja muori oli ennustanut että tänä vuonna ne tulee silloin kun on paljon ihmisiä koolla, tämä tulkittiin jalkapallon MM kisoiksi, mutta eipä ET:tä näkynyt taaskaan.
Kaikki lentävät on minulle tunnistamattomia juttuja, eli ufoja.
Ei kannata uskoa joka ennustaja. Kyllä ne ketkä on nähnyt ufoja uskoo niihin.
Ei niitä kukaan usko ennen kuin itse niitä näkee. En itsekään halununnut niihin uskoa ennen kuin näin niitä.
Ufoa en ole nähnyt, mutta avaruuden olennon olen tavannut.
Tämä on kielletty aihe tällä palstalla.
Niinkuin kaikki järkevä keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuntuu olevan kiellettyä kaikki sellainen, mistä jotkut mielensä pahoittajat eivät pidä ja poistattavat ilmiannoillaan.
Eipä sille mitään voi, palstan luonne.
Olen todella yllättynyt siitä, että UFO-harrastajat eivät osaa suomea.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lentävät on minulle tunnistamattomia juttuja, eli ufoja.
Meillä lentää keittössä ihan vaan lautaset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuntuu olevan kiellettyä kaikki sellainen, mistä jotkut mielensä pahoittajat eivät pidä ja poistattavat ilmiannoillaan.
Eipä sille mitään voi, palstan luonne.
Jep. Kristillisistä ja uskovaisista ei sovi sanoa mitään poikkipuolista sanaa. Heti menee öylätti väärään kurkkuun hihhuleilla.
Näin kerran ufon Kokkolan ABC:llä. Haki euron menovettä alukseensa.
T. Mauri
Jesse oli ehkä muinainen astronautti.
Vierailija kirjoitti:
On nilsiästä vuonna 2014. Vesitornin päällä oli kirkas vslo joka pingahti valtavaa vauhtia ylös
Finlandia talon kyljessä on useasti ollut erilaisia heiluvia valoja. Värit ja kaikki.
Debunkkerit vauhdissa. Ei sovi ufot omaan maailman käsitykseen niin kielletään koko aihe.
Se, että ihminen näkee jotain mitä ei kykene tulkitsemaan, ei tarkoita sitä, että ufoja olisi olemassa.
Yleensä selittämättömille asioille on yksi yhteinen vastaus = tietämättömyys ja tyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Joku ennustaja muori oli ennustanut että tänä vuonna ne tulee silloin kun on paljon ihmisiä koolla, tämä tulkittiin jalkapallon MM kisoiksi, mutta eipä ET:tä näkynyt taaskaan.
Tulevat elo-syyskuussa
Vierailija kirjoitti:
Se, että ihminen näkee jotain mitä ei kykene tulkitsemaan, ei tarkoita sitä, että ufoja olisi olemassa.
Yleensä selittämättömille asioille on yksi yhteinen vastaus = tietämättömyys ja tyhmyys.
Ihmisen tyhmyys ei kykene tajuamaan, että muuallakin on elämää minkä teknologiaa ihmis ääliö ei voi ymmärtää.
On nilsiästä vuonna 2014. Vesitornin päällä oli kirkas vslo joka pingahti valtavaa vauhtia ylös