Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita piinaviikkolaisia? =)

23.05.2007 |

Täällä kärvistelen, kuukautisten pitäisi alkaa sunnuntaina, mutta siis kovasti toivon etteivät ala!

Olen ollut nyt muutaman kuukauden poissa tältä palstalta kokonaan, kun tammikuinen keskenmeno (rv 6) pudotti korkealta ja kovaa. Ennestään meillä on 2-vuotias esikoispoika, jolle nyt siis kovasti haaveilemme sisarusta. Koko syksyn ehdin pinoutua aina uudestaan ja uudestaan eri kuukausien pinoissa, kun yritystä on meillä ollut heinäkuusta 2006 asti.

Missä pinossa olette te, joiden laskettu aika - jos nyt siis tärppäisi - menisi tuonne helmikuulle?

Kovasti jännäävä

Nalle

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinailevia kanssasiskoja löydät varmasti ainakin helmenkalastajien pinosta. Siellä siis he, joiden la sattuisi helmikuulle. Ehkä minäkin sinne viikon sisällä pinoudun... Tsemppiä piinailuun!! :)

Vierailija
2/15 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuota tekstiä moneen kertaan, kun oli ihan kuin minun kirjottama!=) Minulla myös km tammikuussa n.7vk:lla ja kohta 2v poika + että piinaviikko menossa ja sunnuntaina odotellaan menkkoja..Aika hyvä sattuma, vai mitä?;)

Tein tänään testin ja siinä on erittäin hailakka viiva, mistä nyt ei varmasti vielä kannata mitään toivoa, mutta tuolla samanmerkkisellä testillä tein silloin tammikuussakin ja silloinkin näytti todella haaleeta viivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että olet raskaana... =)

Huomenna plussa varmasti jo vahvempi.

Aikamoinen sattuma tosiaan, että tilanteemme ovat näin samanlaiset. Toivotaan, että molemmat raskaudumme pian =)

Tulethan kertomaan, kuinka kävi haalean plussan kanssa!

Nalle

Vierailija
4/15 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei pety pahasti. Mutta teen uuden testin sunnuntaina tai maanantaina. Katsotaan sitten miten käy. Tein muuten jo aikasemmin tällä viikolla rfsu testillä testin ja toiseen tuli " viivan paikka" , siis tosi haalee valkonen viiva, en siis sitä mitenkään huomioinut, toiseen samaan testiin ei tullut mitään.

Tätä yhtä himotusta olen vähän ihmetellyt, valkosipulin syönti! Voisin syödä vaikka kuinka monta valkosipulin kynttä raakana! :-/ Ja tämäkin on alkanut vasta joitakin päiviä sitten..

Vierailija
5/15 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans ilmoittautuu yks piinalainen. Tänään menossa neuvolaan 2-vuotiaan poikani kanssa. Täytyy pyytää samalla tekemään testi. Todella omituista lukea viestinne, koska myös minulla oli km tammikuun puolivälissä rv 8+2. Saapa nähdä kuinka käy.

Vierailija
6/15 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on menossa kp 29. Tein testin eilen, herkän se 10ml/jossain niin nega tuli. Myös siinä oli vain sellainen outo viivanpaikka, eli siis ihan normaali nega .. Kierto on muutenkin niin epäsäännöllinen ollut aina eikä mitään tuntemuksia ole mahdollisesta raskaudesta. Ei yökötä, ei ole tötteröt kipeet eikä mitään. Mahaa kylläkin nyt nipistelee niin, että menkat alkaa varmaan pian =(

Voi, kun ne eivät alkaisi. Mitään muuta emme toivo niin paljon kuin sitä, että pieni toukka olisi jo vihdoin saanut alkunsa.

Vierailija
7/15 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli toisesta testistä!=) Tein eilen päivällä aconin herkällä testillä ja se toinen viiva pamahti melkein saman tein ruutuun..Predictor testillä taas näyttää jotain epämäärästä.

Vierailija
8/15 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!

Tännekään ei ole vielä täti kurvannut ja oireita raskautumisesta on vaikka mitä...

Olen vakaasti päättänyt, että mikäli kuukautiset ei ala, niin testaan ekan kerran keskiviikkona. Katsotaan, pystynkö pitämään päätökseni =)

Onnea vielä kerran. Toivotaa, että näemme odotus-puolella!

Nalle

Vierailija
9/15 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinullakin plussaa keskiviikkona! Parempi se on malttaa odottaa, ei mene rahaa testeihin, niinkuin eräillä...*viheltelee*=) Nyt vaan pitää toivoa parasta, ettei mene taas kesken, vaan että menis loppuun asti hyvin.

Vierailija
10/15 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen nyt tännekin kirjoittelemaan. Menkkojen pitäisi alkaa tiistaina, jolloin ovulaatiosta kaksi viikkoa. Yleensä on aina pientä tiputtelua ennen. Kolmoskuumeilijoissa jo eilen kirjoittelin, että taitaa täti kurvata kylään kun tiputteli kunnolla. Mutta.. Tänään ei sit taas oikein mitään tiputtelua. Eilen olin jo aivan varma, että ei mitään mahiksia. Mutta ehkä sittenkin on. Veikkaan kyllä, että menkat alkaa parin päivän päästä, mutta katsotaan. Meillä homma ollut aika haaveiluasteella minun puolelta ja ehkäisyn kanssa nyt livetty tässä kierrossa.

KenguRuu kp 26/28-32

Vierailija
11/15 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi samassa tilanteessa olevia kuin meikäläinen... Olen odotellut menkkoja nyt perjantaista asti ja tänään tein raskaustestin joka kuitenkin näytti etten ole raskaana. Jos kukaan teistä pystyy vastaamaan seuraavaan mietteeseeni niin tehkää se: Esikoinen on kohta 9 kk ja imetyksen lopetin kun tytteli oli 8-kuinen, joten mulla on ollut vasta yhdet menkat, nekin kesti vain 3 pv. Ennen raskautta kierto oli todella säännöllinen 28 pv ja menkat kesti sen 5 pv... Eli onko keho tässä vaiheessa vielä imetyshormonien vallassa tai onko mahdollista että koko kierto muuttuu raskauden ja imetyksen jälkeen? Että nyt olisikin esim. 30 pv kierto tms?

Esikoinen nappasi toisella kierrolla pillerien lopettamisen jälkeen, että tosi nopeesti ja silloinkin kun menkat oli myöhässä sen 3 pv, tein testin koska oli HYVIN epänormaalia.

Menneenä perjantaina, kun mun menkkojen piti alkaa oli just sellaiset tuntemukset että nyt alkaa mutta ei oo mitään kuulunu. En oikein ymmärrä että miten keho voi tällaisessa hormonitilanteessa reagoida? Vastauksia ja mietintöjä kaipaan...=)

Vierailija
12/15 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä täti tuli sit kylään, joten piinaviikko päättyy tähän. Toiveita sitten tulevaisuuteen :) Plussatuulia muille!

KenguRuu

Vierailija
13/15 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalea viiva, mutta selvä kuitenkin. Joten eiköhän tässä olla raskaana... Ihanaa!

Plussatuulia muillekin!

Nalle

p.s. Mitä sinulle Tellu75 kuuluu?

Vierailija
14/15 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, että sielläkin plussaa!!Mihin kohtaa la sijottuu? Mä laskin, et olis 30.1.08. :) Tähän asti on menny ihan hyvin. Oireita ei juurikaan ole, ainoastaan huimausta ja välillä vihloo alavatsalta, niin ja kauhee väsymys. Ruokakin maistuis, vähän liikaakin ja älytön valkosipulin himo. :-/

Vierailija
15/15 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on la 4.2.08 =)

Mullakin juilii alavatsalta, aivan kuten esikoisessakin. Kuvotus pysyy mulla poissa, kun muistan pitää huolta välipaloista. Tosin, tuntuu myös, kuten sullakin, että ruoka maistuisi aina vain... Yritän muistuttaa itseäni, ettei nyt ihan kahden edestä tarvitsisi syödä!

Nalle