22N, ei mitään romanttista kokemusta.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chäd Onlyy
Ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut chadit. Ap
Kuitenkin taitaa vähän kiinnostaa
Eipä nyt miehet kiinnosta ollenkaan. Ap
Kelpaisko pikkuisen romantiikkaa tällaisen ylipainoisen 50wee miehenkörilään kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisko pikkuisen romantiikkaa tällaisen ylipainoisen 50wee miehenkörilään kanssa?
Ei, hyi. Ap
Oksettavaa kattoa kun kadulla nuoret naiset kulkee pitkän miehen kanssa yhdessä. Onko niin huono itsetunto että pitää hankkia kumppaniksi pitkä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, hyi. Ap
Omapahan on menetyksesi.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa kattoa kun kadulla nuoret naiset kulkee pitkän miehen kanssa yhdessä. Onko niin huono itsetunto että pitää hankkia kumppaniksi pitkä mies.
No voi voi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, hyi. Ap
Omapahan on menetyksesi.
Eipä taida olla kovin kummoinenkaan menetys. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Ap
Oon mies. Vihaan naisia ihan vsti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DI-miehet on jotenkin niin komeita. Koko Suomen menestys on niiden vastuulla. Ajattelen vain.
Ap
Mikä ihmeen menestys?
Se joka on ihan just alkamassa
Määrittele tarkemmin aatoksesi............? Suomentalous on edelleen pakkasella vaikkka sulle luodaan mielikuvia jotka näemmä ostat mennen tullen. Inflaation ollessa kesäkuussa 2,1%....(Viimeinen vahvistettu.) Silloin btk.n pitäisi kasvaa saman verran.....vaan? Talous sakkaa edelleen, 0,9% "kasvu" tarkoittaa suomeksi 1,2% pakkasta. Toisaaltaan mitä se mulle kuuluu jos sä nielet tuollaiset"faktat" Oikeeta orgaanista kasvua ei ole vieläkään...
"Romanttiset kokemukset" ovat vain illuusiota ja itselleen valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Ap
Oon mies. Vihaan naisia ihan vsti
Ja pitäisikö tämän olla minun ongelma? Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos niin sanot. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan sitä on mutta illuusiosta voi nauttai.
Tulkaa en ole ikinä värjännyt ja kroppakin on kunnossa. Ei sitä nyt tarvitse omia fantasioita tulla kertomaan tänne. Ap