Sehän on ihan tieteellisesti tutkittu että jos ihminen parantaa tapojaan ja alottaa esim treenaamisen
Niin se ihminen ei voi enää olla itsekurittomien ihmisten parissa eikä se samaistu enää siihen ollenkaa tai niihin ihmisiin kellä ei ole mitään draivia itsensä kehittämisen kannalta, ei nyt puhuta vaan mistää urasta vaan ylipäätään itsensä kehittämisen kannalta terveydellisesti ja tiedon kanssa. Moni ei ymmärrä sitä että se jatkuva itsensä haastaminen ja kehittyminen muuttaa sun aivoissa jotain mikä vaikuttaa suoraan ajatteluun, se ei oo fyysistä suorittamista ja fyysisen kropan tavoittelemista, vaan se henkinen kehitys on suurempi oikeasti. Sen takii esim parisuhteet jossa toinen ihminen laittaa itsensä kuntoon tai muuttaa ajattelutapojaan ja toinen ei, niin se ei koskaan kestä. Se perustuuu ihan täysin sille että toinen kasvaa pois missä toinen jämähtää.
Kommentit (9)
Toiset sitten käyvät sen verran hitaalla, että se itsensä haastaminen on mahdollista vain fyysisesti ja siitä peilistä näkyy pelkkä fysiikka eikä yhtään mitään muuta.
Joskus kannattaisi treenata sitä korvien väliä.
Onhan siinä toisaalta puolensa, että ap:n ei tarvitse henkisellä puolella laittaa rimaa kovin korkealle. Palautuu paremmin tai jotain.
Kamalaa luettavaa. Opettele nyt edes kieliopin alkeet.
Täällä palstalla aika moni saisi parantaa tapansa ja lopettaa turhanpäiväisen paskan spämmäämisen...
Varmaan jotkut alkaa tuntea hirvittävää paremmuudentunnetta siitä perusasiasta, että pitää itsestään ja itsestään huolta, mutta ei se pakollista ole ja tuskinpa edes yleistä.
Sekin on subjektiivinen näkemys mikä on tapojen parantamista. Elämästä pitää myös nauttia tai se ei ole elämisen arvoista.
Siinä tulee tosi vahvasti se että MINÄ olen kykeneväinen itse muuttamaan MINUSSA asioita ja vaikuttamaan omaan elämään