Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä logiikka on "kostokropassa"?

Vierailija
01.08.2026 |

Jos nyt unohdetaan se, kuka on niin myrkyllinen luonteeltaan, että kuntoilee näyttääkseen eksälle (no...naiset).
Sillä siis halutaan näyttää eksälle mitä tämä menetti?
Mutta eihän eksä menettänyt sitä timmiä naista vaan sen ylipainoisen sohvaperunan. Kostokroppa jos mikä kertoo sen, että hyvä kun nainen lähti. Mies pääsi eroon naisesta joka on valmis hoikistumaan sinkkuseikkailuja ja myrkyllistä kostonhimoa varten, mutta ei aviomiestään tai edes itseään varten.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on tästä naisten voimaantumisilmiöstä. Järjellä sitä ei kannata yrittää selittää.

Vierailija
2/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköön taakseni syntinen entinen pystyn vielä mä muuttumaan tiedän sen - kuten Jenni Vartiainen laulaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on urbaanilegenda. Minulle tuli ns. kostokroppa eron jälkeen, koska voin niin pahoin, etten voinut syödä oikeastaan mitään. 

Joku katsoi varmaan, että tuokin kostaa. Mutta ei. Se oli täysin tahatonta.

Vierailija
4/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on urbaanilegenda. Minulle tuli ns. kostokroppa eron jälkeen, koska voin niin pahoin, etten voinut syödä oikeastaan mitään. 

Joku katsoi varmaan, että tuokin kostaa. Mutta ei. Se oli täysin tahatonta.

Laitappa googleen kostokroppa ja ylläty.

Vierailija
5/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tuota termiä ja myös ajatusta kostamisesta.

Mutta tajuan ilmiön: parisuhteen päätyttyä yhteinen aika muuttuu omaksi ajaksi. Olet jälleen valmiudessa etsiä parisuhdetta, pitkää tai lyhyttä. Toiveikkuutta (ja välillä pettymyksiä). Päätät käyttää omaa vapaa-aikaasi oman terveyden mutta myös ulkonäön hyvöksi, olethan sinkku. Sali ja lenkkipolku kutsuu.  On palkitsevaa kun ihmiset - myös exä - huomaavat että kukoistat. Ehkä exä näkee jälleen sen johon aikanaan ihastui. 

Vierailija
6/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei energia enää kulu Sinuun, vuorokaudessani on enemmän tunteja.

Vierailija
7/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se idea on hieno etttä itse tavallaan level uppaa eron jälkeen, ihmiset vaan on tuttuun tapaan kääntäny sen tähän sotamoodiin missä puhutaan jostain "kosto"kropasta. Tosiasiahan on se että siinä vaiheessa kun se nainen tai mies on kehittäny tämän "kosto"kroppansa, se luultavimmin ei enää edes halua siihen vanhaan suhteeseen. Siinä on nimittäin joku asia mikä klikkaa ihmisen päässä samalla kun tekee sitä treenimatkaa ja omien tapojen parannusta. Itse olen tehnyt sitä vuosia. Ei se ole fyysinen asia vaan siinä napsahtaa henkisesti myös moni asia kohdilleen kun haastaa itseään. 

Vierailija
8/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyseessä välttämättä ole ollut edes sohvaperuna. On voinut tulla loukatuksi ja haluaa näyttää eksälle mitä menetti, siksi haluaa keskittyä omaan hyvinvointiinsa ja loistaa täyttä valoa. Kaikki eivät treenaa kostokroppaa, joskus vain alkaa näyttämään esimerkiksi paremmalta eron jälkeen.

Vierailija
9/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde pättyy kropan vuoksi, saa mennä. 

Vierailija
10/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa on ilkeiden miesten keksimä halventava termi. Eron jälkeen voi olla niin järkyttynyt, että ei pysty syömään. Aikaa on paljon ja sen kaiken voi käyttää omaan hyvinvointiin. Liikuntaan jää aikaa ja tarmoa, kun aikasyöppömies ei ole häiritsemässä. Ruokaa ei ole pakko tehdä ja jos huvittaa kokata, se on täysin sitä, mitä itse haluaa syödä. 

Jos meille tulisi ero, en ikinä tekisi mitään lihakastiketta tai makkararuokia. Valmissalaatti broilerin tai kalan lisäksi on halpa, maistuva ja terveellinen ruoka. Kyllähän siinä kilot tippuu.

Vierailija
11/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voisi liittyä Kostajiin

Vierailija
12/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on tästä naisten voimaantumisilmiöstä. Järjellä sitä ei kannata yrittää selittää.

Kai nainen voimaantuu väkisinkin kun pääsee eroon kaltaisistasi miehistä jotka jo kättelyssä vihaavat naisten ”kotkotuksia”. Ole kunnollinen ja kannustava kumppanillesi jo parisuhteen aikana niin ei tarvitse tulla ns. kostokroppa vaan ihan vaan terveellinen kroppa jota on kiva pitää yllä itseään ja juuri sitä hyvää puolisoa varten.

Vierailija
13/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla olisi vähän käytetty kostokroppa. Hän vuokraa sitä. Voi sanoa että kroppa on kostoa varten parhaillaan. Siinä on voimakas kalman haju ja se kerää kärpäsiä. 

Vierailija
14/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyseessä välttämättä ole ollut edes sohvaperuna. On voinut tulla loukatuksi ja haluaa näyttää eksälle mitä menetti, siksi haluaa keskittyä omaan hyvinvointiinsa ja loistaa täyttä valoa. Kaikki eivät treenaa kostokroppaa, joskus vain alkaa näyttämään esimerkiksi paremmalta eron jälkeen.

"Kosto" motiivina on sellainen että olet vielä kiinni vanhassa suhteessa. Kun pääsee asiasta yli voikin kyseessä olla uusi terveellisempi ja tyydyttävämpi  elämä.

Exän  ja muittenkin ilmeet on sitten lisöbonus - se on myös viesti siitä että kukoistat ilman ex:ää.

Mukavampaa toki on elämäntaparemontti ilman eroa.

Vierailija
15/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Supersankarinimi olisi sitten Kostokroppanainen, Revengebodygirl.

Vierailija
16/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa on asia, jonka esim. juuri naiset saattavat hankkia antaakseen vielä sen viimeisen näpäytyksen paskalle puolisolleen. Tietävät että mieslasta, joka on siis tämä ex, suututtaa se että nyt nainen on taas timmi ja kuuma vaikka jostain kumman syystä ei motivoitunut laihduttamaan miestä varten parisuhteen aikana.

Tämä näpäytys naisille suotakoon.  Ja mieslapset voisi samalla kehittää itseään henkisesti paremmiksi ja pistää uutta matoa koukkuun, jotta tulevalla puolisolla on mukava olla heidän kanssaan.

Vierailija
17/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vain onnellinen ja helpottunut jos sohvalahna lähtisi. En haikailisi takaisin.

Onneksi parisuhteessani ei ole tuollaista sipsinmussuttajaa.

Vierailija
18/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää se on. Kysy siltä joka teki noin.

Vierailija
19/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supersankarinimi olisi sitten Kostokroppanainen, Revengebodygirl.

Hän ei ole vahvin kostaja mutta hän on kiimaisin kostaja. 

Vierailija
20/27 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se idea on hieno etttä itse tavallaan level uppaa eron jälkeen, ihmiset vaan on tuttuun tapaan kääntäny sen tähän sotamoodiin missä puhutaan jostain "kosto"kropasta. Tosiasiahan on se että siinä vaiheessa kun se nainen tai mies on kehittäny tämän "kosto"kroppansa, se luultavimmin ei enää edes halua siihen vanhaan suhteeseen. Siinä on nimittäin joku asia mikä klikkaa ihmisen päässä samalla kun tekee sitä treenimatkaa ja omien tapojen parannusta. Itse olen tehnyt sitä vuosia. Ei se ole fyysinen asia vaan siinä napsahtaa henkisesti myös moni asia kohdilleen kun haastaa itseään. 

Mutta se eron aiheuttanut ikävä luonne ei muutu mihinkään.

Ulkokuori on vain pintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä