Narsistista eronneet miten käsittelette vihan
Onko hyviä vinkkejä miten käsitellä vihaa, kun eroaa ihmisestä jolla on narsistia piirteitä ja taipumuksia?
Kun viimein herää unesta ja tajuaa miten on ollut hyväksikäytetty, alistettu pelkkä resurssi ihmiselle.
Kun viimein huomaa, että mitään rakkautta ja välittämistä ei oikeasti ollutkaan. Vain valheita ja henkistä väkivaltaa.
Tuntuu välillä lähes hallitsemattomilta nämä vihantunteet.
Kommentit (6)
Auttaisiko jos yrität keskittyä siihen puoleen mitä itse opit.
Viha on hyvä purkaa jotenkin. Monet "kostokropat" on saatu siinä sivussa kun on lopulta aikaa ja se vihaenergia hyödynnetään kuntoiluun. Joillain auttaa puhuminen, mutta pidemmän päälle kuuntelijoiden löytäminen menee vaikeammaksi, ellei ole varaa maksaa terapiaa.
Exää kohtaan tuntema viha on hyvä energianlähde oman elämän haltuun otolle, muutokselle. Suhtaudu siihen ystävänä joka auttaa sinut jaloillesi.
Niin ja onnea uuteen elämääsi!
Olen kiitollinen siitä miten tämä pakotti minut kasvamaan ihmisenä ja käsittelemään lapsena opitut väärät käyttäytymismallit.
Miia Moision: Toivon kirja - Narsistin haavoittamalle oli outo lukukokemus. Kuvasi suhteeni kulun lähes sanasta sanaan. Mikä oli todella hämmentävää.
Nyt, kun ymmärtää mitä oikein tapahtui, miksi tuntui niin pahalta ja miten antoi itseään kohdella vihantunteet ovat lähes käsinkosketeltavia. Minulle uusia tunteita käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen siitä miten tämä pakotti minut kasvamaan ihmisenä ja käsittelemään lapsena opitut väärät käyttäytymismallit.
Miia Moision: Toivon kirja - Narsistin haavoittamalle oli outo lukukokemus. Kuvasi suhteeni kulun lähes sanasta sanaan. Mikä oli todella hämmentävää.
Nyt, kun ymmärtää mitä oikein tapahtui, miksi tuntui niin pahalta ja miten antoi itseään kohdella vihantunteet ovat lähes käsinkosketeltavia. Minulle uusia tunteita käsitellä.
Joillekin narsisteille tuo kirja on punainen vaate.
Saa aikaan pakonomaista vihaa heissä.
Ei ollut vihaa. Oli helpotus, että lähdin. Sitten tuli inho.
Ymmärtämällä kokemaansa ja hyväksymällä sen että toinen ihminen on ollut sairas. Aikaa se vaatii.