Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää ensin haukkuko puolisoa kaverille ja sen jälkeen oleta että kaveri kannattaa teidän suhdetta

Vierailija
31.07.2026 |

Yrittäkää tajuta että se kaveri ei ole kuulemassa tai näkemässä sitä kun puoliso pyytää anteeksi ja hyvittelee. Kaveri ei rakasta puolisoasi kuten sinä.

Syötät ensin kaverille pelkät inhottavat asiat puolisosta, menet sopimaan asiat ja harrastamaan sovintoseksiä. Tämän jälkeen ihmettelet miksi kaveri JOKA EI OLLUT PAIKALLA ei tykkää puolisostasi. Mietipä hetki sitä kaverin näkökulmaa??

Miten tämä voi olla vaikea ymmärtää?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tilanne toisinpäin, tosin en silloin sitä heti tajunnut.

Mieheni oli puhunut minusta liioittelemalla pahaa serkulleen. Ihmettelin miksi minua vältellään ja minua kohtaan oltiin niin välinpitämättömiä. 

Mies oli sepitellyt minusta tarinoita muillekin läheisilleen oikeuttaakseen oman pettämisensä, josta kaikki muut paitsi minä olivat tietoisia. 

Harmi, että koko kuva valkeni minulle vasta häiden, asuntolainan ja lasten saamisen jälkeen. Jos edes yksikin olisi tullut minulle kertomaan, tilanne olisi päättynyt eroon jo vuosikausia sitten.

On jo käytännössä ex, kunhan saadaan koti myytyä. Ollaan sovussa mutta en voi antaa anteeksi. 

Ainoa hyvä tässä on se, että lapsemme ovat ihania, olemme sovussa exän kanssa ja minä olen viisastunut ihmissuhdeasioissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi