Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumuserossa puolisosta

Vierailija
31.07.2026 |

En halua nyt nähdä häntä enää tietyistä syistä,  mutta välillä tulee hetkiä kun tulee muistoja niistä pienistä hetkistä, joita huomaan kaipaavani. Yhdessä kerättiin marjoja, hän saattoi silloin tällöin minullekin poimia aina kourallisen ja syötti niitä minulle,  kävelylenkit yhdessä, aina nukuttiin kiinni toisissamme, yhdessä ruoanlaitot, sienien keräily metsässä jne jne. 

Nyt teen kaiken yksin. Toisaalta olen hyvin onnellinen nyt kun saan olla yksin ja rauhassa, mutta kaikki se yhdessä touhuilukin oli mukavaa ja ihanaa ja väkisinkin putkahtaa muistoja mieleen. 

En tiedä mitä teen, haluanko erota vai palata takaisin yhteen. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan halua palata entisiin suhteisiin, jatkan itsekseni eteenpäin, aina tullut jotain uutta elämään.

Vierailija
2/6 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten petit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläppä nyt vaikka vuosi itseksesi ja mieti sitten ja puoliso miettii myös.

Vierailija
4/6 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on erottu niin yhteen ei kannata palata jos ne asiat jotka johtivat eroon eivät ole muuttuneet. Erossa aina on aluksi ikävä ja muistaa lähinnä niitä hyviä aikoja. Jos palaa yhteen ilman todellista muutosta niin aluksi on tietysti ihanaa mutta hyvin nopeasti muistaa miksi alunperin erottiin ja ne samat asiat alkavat taas hiertää.

Vierailija
5/6 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
6/6 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläppä nyt vaikka vuosi itseksesi ja mieti sitten ja puoliso miettii myös.

Jotain tälläistä olin vähän miettinytkin. En halua liian nopeasti palata takas, koska liikaa asioita tapahtunut joita en vaan voi hyväksyä. En siis ole unohtanut miksi asumme nyt erillään. 

Olen yrittänyt selvittää hänen kanssaan asioita mutta hän ei siihen ole pystynyt, niin ikävästä huolimatta aion pitää itseni nyt turvassa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi