Kävin Kelassa asioimassa perustoimeentulotukiasoissa, ja mulle oli vanhat Oakley -aurinkolasini lippiksen päällä...Tänään kilahti viestiä
Kelassa haluavat nyt tietää että paljonko olen laseista maksanut, mikä niiden myyntiarvo on ja kertoi että kyseessä on helposti realisoitava omaisuus.
Käsittämätöntä kyttäämistä, minusta ainakin!
Kommentit (11)
Höpö höpö, tt-tukihakemukset liitteineen lähetetään sähköisesti. Poistoon.
Mun tutulle on käynyt samalla tavalla erään toisen esineen kanssa. On ne tarkkoja nykyisin
Vastaa että olet varastanut ne lasit. Jos kehoittavat myymään ne niin se on rikos. Siis rikokseen yllyttäminenkin on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa sanottiin että kyseessä oli tt-tukihakemus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa.
No en usko, ei ne siellä kelassakaan ihan noin pöljiä ole.
ennemminkin ne epäilee sua huimaus aine kauppiaaksi kun heilut nopeat lasit ja lippis päässä
Vierailija kirjoitti:
tt hakemuksen voi tehdä vaikka käsin tai asioimalla paikanpäällä- laki ei edellytä sähköistä hakemista.
mutta joo toi ap on ihan sairas- vai helle sekoittaa ne vähäisetkin aivot. ihan pimee- mikä taas tänäänkin vaivaa-eikö näin kauniina pv oo mitään muuta-
Meneekö aivovammasella vähän lujaa kun saa jauhaa paskaa palstalla hihi hihi hihi hellanlettas kun on kehitysvammasella kivaa 5/5 ja jäätelö !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa.
"Kävin Kelassa asioimassa perustoimeentulotukiasoissa"
ei sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö aivovammasella vähän lujaa kun saa jauhaa paskaa palstalla hihi hihi hihi hellanlettas kun on kehitysvammasella kivaa 5/5 ja jäätelö !
Huhhuh purskahti limut suusta tätä kommenttia lukiessa!
Ap
Höpöhöpö