Vaihtamalla paheni
Olisiko mielenkiintoisia juttuja parisuhdeteemaan ”vaihtamalla paheni”?
Monesti kumppania nopeasti vaihtamalla (ehkä jopa pettämällä) voi alkuun olla ihana rakkaushuuma, mutta hetken päästä selviääkin karu totuus.
Voin itse aloittaa: olimme jo päättäneet erota silloisen kumppanini kanssa väljähtäneen suhteen takia, ja hyppäsin vielä exän kanssa asuessa jännän miehen matkaan ihan satalasissa. Muutin omilleni ja uusi kumppani alkoi myös viettää paljon aikaa asunnossani ja toi sinne paljon tavaroitaan. Alle puolen vuoden sisään huomasin asuvani alkoholistin kanssa. Ja siitä loukosta meni kaksi vuotta päästä irti, heittää toinen viimeinkin pihalle omasta kämpästäni. Jos olisi hetken malttanut olla yksin ja selvittää päätä eron jälkeen, näin tuskin olisi käynyt. Että miten meni noin omasta mielestä
Kommentit (5)
Mistä olisit voinut tietää etukäteen?
Exäni halusi eron, koska oltiin "liian kämppiksiä". Seuraava ukko ei sitten mitään kitinöitä kuunnellut vaan pisti tuon tuosta silmän mustaksi, jos puhetapa ei miellyttänyt. Tunsin lievää mielihyvää.
M56
Vierailija kirjoitti:
Niin no teit valinnan noin. Minulla vaihtamalla parani. Yhteen ei ole muutettu eikä muuteta. Hyvä näinkin.
Olisi varmaan hyvä lukea kysymys, ennen kuin vastaa siihen.
Jännän miehen matkaan -> tästä tunnistaa, että aloittaja ei ole nainen vaan mies, joka yrittää provoilla.
Niin no teit valinnan noin. Minulla vaihtamalla parani. Yhteen ei ole muutettu eikä muuteta. Hyvä näinkin.