Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityiset koulut tulevat Suomeen jo tänä syksynä!!!

Vierailija
30.07.2026 |

Voi herran pieksut!!! Nyt se tapahtuu!!! Koulushoppailu on ollut kuuma puheenaihe viime aikoina ja nyt se tapahtuu! Yksityiskoulut tulevat Suomeen konkreettisesti! Yksityinen ja OMARAHOITTEINEN Kouvolan kristillinen koulu aloittaa elokuussa! Siellä lapsella lienee hyvä oppimisympäristö joka on rauhallinen! Seurakuntalainen -lehti uutisoi asiasta näyttävästi juuri.

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kouvolan-kristillinen-koulu-suu…

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Gambiassa ei rakenneta kouluja muumaalaisille vain gambialaisille  !   Luuletko että Ukrainassa rakennetaan kouluja muumaalaisille ?  Turkissa ?    Kyllä EESTINKIN SUOMI KOULU ON SUOMEN RAHOILLA MAKSETTU EIKÖ EESTIN.  

Vierailija
42/45 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUULETKO ETTÄ ESPANJA RAKENTAISI SUOMALAISILLE KOULUN , EI VAAN SUOMALAISET OMIN RAHOIN ITSE .  NÄMÄ muumaalaiset vain kusettaa muilta .   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin yksityisessä koulussa 80-luvulla.

Se ei sitten ollut Suomessa, koska Suomeen yksityiset koulut tulevat vasta tänä syksynä. 

Kuinka hölmö sä oot oikein? Mun lapset oli 2010 alkaen yksityiskoulussa. Niitähän on vaikka kuinka Suomessa.

T ohis

Vierailija
44/45 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUULETTEKO ETTÄ ORTODOKSIT JOTAIN ANTAA SUOMALAISILLE .  JUU EI ANNA . OTTAA KYLLÄ LUTERILAISTEN VERORAHATKIN. 

Vierailija
45/45 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa on hyvin toimiva yksityinen koulujärjestelmä. Sama tännekin, niin tolkkujen ihmisten lapset saavat hyvän koulutuksen ja tulevaisuuden!

Siis nimenomaan ei pidä ottaa Ruotsista mallia. Se systeemi ei todellakaan toimi hyvin. Segregaatio on lisääntynyt, voittoa tavoittelevat yksityiskoulut antavat arvosanoja liian heppoisasti ja todellisuudessa oppimistulokset ovat laskeneet ja konkurssiin menneet koulut jättävät oppilaat ilman koulupaikkaa kesken vuoden. Missään nimessä ei pidä tehdä meillä näitä samoja virheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi